Friday, February 13, 2009

Choke

Choke - Clark Gregg 2008

Fight Club´i filmi mõistsin ma paremini peale seda kui olin tutvunud Chuck Palahniuk´i raamatuga ja kaldun arvama, et käesoleva teosega on samamoodi. Palahniuk´il lihtsalt peavad paar trumpi varrukas olema, mida filmivõtete ajal veel välja ei käidud, kuid mis raamatukaante vahelt lauale lüües puhta töö teevad. Film viitas sellele, et raamat on parem. Sama tunne tekib mul alati ka Kurt Vonnegut´i või John Irving´u teoste põhjal vändatud filme vaadates, saad aru, et pool jäi filmi panemata ning seegi asetati 90 kraadi viltu. Mõistad, et lugu mille Chuck Palahniuk välja mõtles, peab sulle pakkuma rohkem kui lihtsalt ladnalt kulgev kino, kuigi seda stripiklubis taustaks mängivat head teknolugu seal kindlasti ei ole. 2/5
Raamatukaas.

12 comments:

Anonymous said...

Ma lihtsalt pean küsima. Umbes mitut filmi sa päevas vaatad? Postituste arvu järgi tekib küll säärane tunne, et suurt muud ei teegi.

Trash said...

Keskmiselt vist kaks filmi päevas. Mõnipäev kolm, mõni päev ühe. Sekka tuleb ju ka alla tunniseid filme ja dokumentaale.

Unknown said...

Kuna raamatut varem lugenud olin siis ootused olid kõrgel, ent täitsa kena film oli. Raamat muidugi palju parem.

Anonymous said...

ei teadnudki, et film juba väljas, aga seda tehnolugu on raamatus igatahes päris lahedalt kirjeldatud, kuulsin seda lugedes kohe kõrvus:

The music is loud dance techno mixed with samples of dogs barking, car alarms, Hitler youth rallies. You hear sounds of breaking glass and gunshots. You hear women screaming and fire engine sirens in the music.

Anonymous said...

Täitsa decent film oli ju. Mulle läks küll peale. Rockwelli tegelane oli lahe.

Trash said...

Eks ma loen siis su arvamust ja proovin nähe mis meeldis.

Raamatut otsisin viimati soomest, kuid ei leidnud. Eks uurin uuesti.

Unknown said...

Mina sain Keskraamatukogust.

Trash said...

Ma pole võimelina tähtajaliselt asju tegema, ostan parem ise raamatu ja loen millal sobib. Kasutatuna soomest pole teab mis kallis, 3-6 eurot pakun.

Unknown said...

Ma pidasin selle all rohkem silmas, et Eestiski võib raamatut leida.

Trash said...

Leia siit eestist enam midagi, venelased röövisid Pronksööl kõik paljaks.

Anonymous said...

Rockwell saab ikka iga filmiga aina sümpaatsemaks. Frost/Nixon kah super!

Trash said...

Box of Moon Light on vast temaga sümpaatseim.