Thursday, February 26, 2009

Aliens vs. Predator Omnibus Volume 1


Randy Stradley, Chris Warner, Ian Edginton, Alex Maleev, Derek Thompson, Brian O´Connol - Aliens vs. Predator : Blood Time, Duel, War, Eternal, Old Secrets, The Web
Dark Horse 2007

Aliens vs. Predator koomiksite esimene kogumik oli üsna kasin nii stoori, joonistamisstiili kui ka korraliku actioni poolest. Actionit muidugi oli, kuid asjas puudus põnevus ning üheülbalist alienide tulistamist ning igal lehel korduvaid duelle predatoride ja alienide või predatoride ja inimeste vahel oli tüütu lugeda. Samuti tundsin puudust kogu selle fantaasiamaailma avardamisest, sest mõnel tundmatul planeedil, mis peagi muutumas järjekordseks liikide lahingutandriks, näidatavad paar omapärast looma ning natuke kosmoselaevadisaini ei ole veel korralik sci-fi ega mingi arvestatav lisa kogu saagale. Kogumiku parim lugu oli noir-toonides Eternal, sest see nägi välja ning tundus lugedes koomiksina, ülejäänud olid lihtsalt värviliste piltide read sonivate tekstilõikudega.

10 comments:

Unknown said...

Ma nägin miskipärast unes, et sa kirjutasid eelmise aasta filmiblogijatest kokkuvõtte. :S

Kunagi kui 11aastaselt Rootsis sai käidud sattusin ühte maru vingesse ulmepoodi ja tahtsin AvP koomiksit, aga ema ei ostnud. Nutsin pärast.

Trash said...

Ei tasunud pisarat, kuigi jah, eks 11 aastaselt tegelikult tasus. Oli teine just selline poiste seiklus.

Loodan, et sa unest niiske püksiga ei ärganud?

Unknown said...

Magada ma niipea ei saanud, aga kurb olin igatahes küll.

Ma olin isegi Eesti Alien fan site'ga ühenduses, kus räägiti, et Rootsis on üle mõistuse lahe ulmepood, kus Alieni ja Predatori koomikseid siin ja seal. Kui kord juba emmega sattusin, siis olin kohe pöördes, aga raiskani koomiksid maksid oma 30 eurot tükk. Olin tol ajal juba üüratu tulnuka-kiskja fänn ja meeletult kurvaks läksin kui emps oma Christian Diori peale raha säästa otsustas. : (

Trash said...

No kuule, kolmekümne eurose koomiksi jätaks mina oma lastele ka ostmata. Eks sulle osteti siis lohutuseks midagi muud.

Unknown said...

Sittagi ma ei saanud.

Unknown said...

(tassi kohvi aint)

Metsavana said...

Su unenägu Ralf oli prohvetlik ilmutis mis annab märku ,et peaksid selle ülesande enda õlgadele võtma.

Trash said...

Tead Ralf, mul on tunne, et see hind oli 30 rootsi krooni ja mitte eurot, mis tundub ühe vihiku eest normaalne olevat.

Ise olen vaid kord rootsis käinud ja ka koos perega. Kuna olin sel hetkel töötu, siis isa andis 1000 rootsi krooni taskuraha, ostsin vaid 1 Polanski filmi ja mingi burgeri, ülejäänu jõin laevas nii minnes kui tulles maha.

Soprano said...

Vaatasin nädalake tagasi esimest AVP. 6/10

Trash said...

Millalgi sattusin telkust esimese lõiku nägema ja siis tundus kuidagi isegi parem kui esmavaatamisel. Teisele panin hindeks 2/10, see oli küll õudne pask.

Alieni ja Predatori filmid ja koomiksid on aga hulga paremad kui neid peletis kokku ei lasta. Minu arust oli kogu see liikide tutvumine autorite poolt üks väär lüke.