Monday, November 24, 2008

The Sugarcubes - The DVD

1 Birthday (Icelandic) (3:56)
Director - Fridrik Thor Fridriksson / Sugarcubes
2 Cold Sweat (3:25)
Director - Oskar Jonasson / Sugarcubes
3 Deus (4:10)
Director - Oskar Jonasson / Myndbandagerd Reykjavikur
4 Motorcrash (2:27)
Director - Oskar Jonasson / Frost Film
5 Luftgitar (3:28)
Director - Sugarcubes
6 Regina (4:05)
Director - Oskar Jonasson & Thorgeir Gunnarsson
7 Planet (3:27)
Director - Oskar Jonasson
8 Eat The Menu (3:48)
Director - Thorgeir Gunnarsson / Hyja Bio
9 Birthday (4:37)
Director - Kristin Johannesdottir / Saga FilmsExtras:

10 Hit (3:55)
Director - Pedro Romhanyi
11 Walkabout (3:47)
Director - Pedro Romhanyi
12 Vitamin (3:12)
Director - Sugarcubes

Björk on mulle soolokarjääri tehes alati kunstilis-elitaristliku, elukauge ja hingetu külma mulje jätnud ning tema muusika on tundunud pigem muusika enese pärast tehtud olevat kui head tuju või tsilli fiili tooma loodud. The Sugarcubes oli aga hoopis teine tera - elav, särasilmne ja otsast-otsani mängulusti täis. Indiepop mis rokib, pungib ja fungib. Motorcrash on konkreetselt selle nädala hit. Taasavastatud hit.
Noor Björk oli täitsa muska.

4 comments:

Ulmeguru said...

Raisk, käisin kunagi Linnahallis nende kontserdil... küll oli ikka jama... vaid Maimik kõrvaltoolis sügeles, talle vist meeldis... ju siis polnud minu rida...

Björki sooloalbumid meeldivad mulle kõvasti rohkem... kuigi, ega ma just fänn pole...

Trash said...

Tõmbasin just Life's Too Good albumi, see on lapsepõlvelemmik aga ega muid kuulta viitsi ise ka. Sooloplaatidest meeldis vaid esimene. Linnahallis ei käinud, polnud siis veel minu maitse järele.

Ulmeguru said...

Eks Linnahallis sai käidud rohkem ka seepärast, et siis käis neid rajataguseid artiste siinmail vähem... eriti neid mittesauruseid...

Olin ka noorem ja vähem laisem...

Trash said...

Ma nutan siiani, et esimest Nitsi kontserdit Linnahalli vaatama ei läinud. Põhimõtteliselt üks lemmikbände.

Nuuks, nuuks