Saturday, August 07, 2010

Filmiküsitlus - Madis Velström Cantilena´st

Kuna ma nii harva leian vaba aega ja sobivat momenti, et bände kontserditel vaatamas käia, siis juhtub kohale jõudes alati nii, et pigem ma lõpuks räägin juttu inimestega keda ma samuti kuid näinud ei ole, kui kuulan täie pühendumusega esinejaid. Nagu paar nädalat tagasi Plongil kus asjalikkude juttude ajamine tundus hulga tähtsam laval üles astuvatest gruppidest, kuid eks ma panin silma kõigile peale ja viibisin iga esineja lava ees vähemalt 25 minutit. Cantilenast ei tea ma rohkemat kui mulle pakkus nende netist tasuta jagatav EP "Metallinn", aga kohe kangesti tahaks neid ka live´ina näha. Plongi Kapitan Korsakov oli nagu noorena nägemata jäänud Nirvana ning ma loodan, et Cantilena täidaks mõne thrashisauruse augu keda kaheksakümnendate lõpus siis Eestis lavalaudadel näha ei õnnestunud.

Nimi: Madis Velström
Bänd: Cantilena
MySpace: Cantilena
Koduleht: Cantilena

1. Millised filmid sulle muljet on avaldanud, ehk mis on sinu lemmikfilmid?

Sweeney Todd (ennekõike muusika), LOTR, Into the Wild, Braveheart, The Boondock Saints

2. Milline oli viimane meeldejääv filmielamus?

Viimati vaatasin filme Sweeney Todd, Neverwas, Nowhere Boy, Get Thrashed :)

3. Mis muusikat viimasel ajal kuulanud oled või julged soovitada?

Just viimasel ajal enamjaolt: Devildriver (Pray For Villains), Mokoma (Sydänjuuret), Lamb Of God (As the Palaces Burn, Ashes of the Wake, Sacrament, Wrath), Superjoint Ritual (Use Once And Destroy, A Lethal Dose Of American Hatered), Crowbar (Equlibrium)

Tänan Madis!
Kaader filmist Get Thrashed: The Story of Thrash Metal.

4 comments:

Ralf said...

Devildriver, Lamb of God, Belle and Sebastian...

Trash said...

Igihaljas.

Lauri said...

Näe, Mokomal paistab et uus plaat väljas.
Sain jälle targemaks, peab hankima...
A muidu Crowbar on klassika , ülejäänud on liiga -core mu jaoks...

Trash said...

Peaks vist ise ka kõrva peale panema, kuigi ole ma kunagi suur Mokoma austaja olnud.