Monday, November 23, 2009

The Shield - 4. season

The Shield - 4. season - Shawn Ryan 2005

Põhimõtteliselt raiskasin oma elust 10 tundi, kuigi otseselt ei saaks seda ka hukkaläinud ajaks pidada. Nimelt mäletasin ma, et mingi hooaeg jäi pooleli. Suskasin sisse kolmanda, vaatasin pool tunnikest ja sain aru, et poolikuks jäi neljas. Mõtlesin siis, et ei hakka õnnemängu mängima, nagunii ei ole täpne episood meeles, vaatan otsast peala ja eks siis näis millal uudne materjal vastu tuleb. Tuli aga hoopis kolmeteistkümnes, ehk viimane osa ning lõputiitreid jõllitades võisin tõdeda, et kogu neljas oli otsast lõpuni varem nähtud. Lükkasin sisse viienda hooaja esimese DVD ja kõik oli uus ning tundmatu, järelikult mäletasin valesti, ei jäänud mul ükski hooaeg pooleli, lihtsalt viies on täiesti vaatamata. Well...oli ok neljandast ka uuesti üle käia aga ikka kahju, et kohe 5. sesooniga algust ei teinud. 3/5

12 comments:

Kalmsten said...

Tuttav olukord ja lõpptulemus.... :)


A' nüüd ma peaks siia veel kirjutama midagi stiilis, et "Mäki Rules!" või "Shield is the Best ", aga ei viitsi ja lähen keeran hoopis külili...

Trash said...

Tegin vaikselt viiendaga algust, eks näis kuidas vaadata viitsin, hunnik muud väärt kraami ka ootamas ja nädalavahetusel kavas soomest kotitäis DVD-sid kaasa tuua. Muidugi juhul kui leian mida otsin soodsalt.

Kalmsten said...

Njaa..just vaatasin, et minu Shieldi postitus(Draft) ootab juba augusti lõpust saadik edasi kirjutamist...peaks seitsmenda ära vaatama ja siis mingi kompoti kokku käkerdama...seitsmes pidi juba paras säästu-äksõn-jabur-ulme olema....


ahjaa...see spinal tap-i fänni teema, ega see ometi minu kohta ei käinud :P

Trash said...

Ei tea, ma vaatan kuidas viies on ja siis otsustan kas üldse tahan edasi vaadata. Mäki on ikka väga tuim ja nõme tükk seal sarjas.

a said...

nulle meeldis seitsmes hooaeg. noh eks alati on ka kerge heldus hinges kui oled ikka 7 aastat tegelastele kaasa elanud ja siis tead, et saab otsa see asi.
aga see selleks, 7's on meeldivalt sünge.

ning mulle kohutavalt meeldis season finale. isegi kui sa otsustad, et ei viitsi nagu ülejäänusid hooaegasid vaadata siis vaata vähemalt see finale ära. ära karda, midagi kaotsi ei lähe.

Trash said...

Ok, eks ma vaatan aga nagu ikka lähe aega, ootan DVD ära.

Ja see Spinal Tap´i jutt ei käinud sinu kohta kallis Mannu!

MNC said...

Tänan, kartsin juba, et olen jälle segipeaga arvuti taga istunud...uhf...vedamine

Muuseas kuues on jälle ok. (aga ma ei mäleta kas mulle jäi neljandast või viiendast ÄÄÄRMISELT nõrk fännivaimustus, aga kuues on ok.)

Trash said...

Mis järjekorra fän adi seaks?

Mis parim, mis kehvem?

Colorado said...

kas viienda lõpp oli see, kus Curtis Lemansky surma saab? või on see mõne muu hooaja viimane osa?

Kalmsten said...

ma ütleks, et neid ei anna eriti võrrelda, lihtsalt see , et kas läbiv suund meeldib või mitte...mina fännan 2.

Kas keegi mäletab kunagi TV3-st näidatud seebikat "EZ-tänavad?"
Et kas see oli tõesti hea või olen ma selle üle idealiseerinud ? . Umbes, et mendisarjad on pask, aga vat'a tuu oli tase ?

Se's möttes, et seebika läbivaatamine on paras tükk tööd ja ajakulu- ei viitsi enam eriti huupi tampida ja seiani olen tutvusringkonnas ainuke, kes ülds sellisest hibjernaast midagi kuulnud on...

adi said...

2
1
3
7
oleks minu järjekord.

pean tunnistama, et 4-5-6 ma ei suuda eriti midagi meenutada. võibolla tänu sellele, et jooksid need konkreetsed hooajad ju paraleelis Wire 3-4-5 hooajaga.

(ma olen siis nagu iga nädal uus seeria vaataja mitte DVD ootaja)

Trash said...

"kas viienda lõpp oli see, kus Curtis Lemansky surma saab? või on see mõne muu hooaja viimane osa?"

No tänud!