Sunday, November 29, 2009

Nightmare Detective 2

Akumu Tantei 2 - Shinya Tsukamoto 2008

Mind jättis juba esimene osa ükskõikseks aga Shinya Tsukamoto on ju ikka veel nimi ning tänu sellele sai film kavva võetud. Ja eks ta üks mahavisatud poolteist tundi oli. Mingi mõttetu laste, naiste ja poolmeeste sebimine, tuima olekuga draama ja horrori segu kusjuures mõjule ei pääsenud kumbki. Tundus, et lavastaja oli kellegi nõudmisel oma Nightmare Detective´i tegelaskuju juurde naasnud, sest hinge ei olnud mees kaasa andnud, lugu oli üks tüüpiline J-horror ainult, selline milliseid sealmaal kümnete kaupa vorbitakse ning lõppu ei näi tulevat. Filmis ei olnud jälgegi Tsukamoto kui autorist ja tundus justkui oleks keegi lihtsalt ta nime ühe kinokäkiga kokku kleepinud. 1,5/5
Pissivate plikadega õudukas.

10 comments:

Kalmsten said...

nu kui urineerivad plikushkad mängus on siis tuleks ikke 4 punni vähemalt ära anda....

Trash said...

No hea, et ma 2 ei pannud. Esimeses oli vähemaltr paar tsukamotolikku momenti, siinses ei sedagi. Pissivad pliksid või mitte, kolm on hea hinne.

Kalmsten said...

ahjaaa...tahtsin juba kunagi varem küsida ja vb, et isegi küsisisn, aga vastust enivei ei mäleta...

Küsimus kõlab nii:

Mis kuradi film see oli, mis rääkis nö samuraide lõpuajastust jaapanis.
Filmis oli ainult üks lahingumoment, kus püssidega keisriväelased istusid pambusest kokkupekstud estakaadi taga ning kõmmutasid kõik peaetungivad samuraisõdalased maha- seda ei näidanud. Näidati vaid paukuvaid püsse ja hiljem uhkete lippudega laipu.
Ma arvasin, et metsavana on sellest kirjutanud , aga tuleb välja, et ei ole-ei leidnud vähemalt ja ma olen maailma kõige kehvem guugeldaja.

Sina oled selle tõusva päikese maa kinuga paremini kursis, et ehk ütled filmi nime.

MA pakun, et sa oled seda näin'd.

PS.Jutt ei käi "last samuraist", aga kuna ma hiljuti vaatasin seda siis tekkis mul huvi see jaapanlaste tehtud ja kunagi palju rohkem muljet avaldanud, film üle vaadata...

Trash said...

Ma arvan, et see võib olla When the Last Sword Is Drawn kui tuntum sedalaadi film.

Wikis : When the Last Sword Is Drawn

Kalmsten said...

Liiga uus...see mida ma silmas pean on kunagi MTV3-st ka tulnud- sealt ma seda viimati nägingi , sest ei usu, et mul soome keelsete subakatega VHS kuskilt väljakaevata önnestus...

Ma olen 100% kindel, et sa oled näinud, ta oli kõva film ja selle rezishöör oli ka jaapanis ilgelt kõva käpp, nagu mulle kuskilt on kõrva jäänud, aga pohhh- kui ei mäleta siis ei mäleta...

Elasin mõniteist aastat seda nägemata ära -elan ka edasi...

Trash said...

No siis ei oska aidata. :(

Anonymous said...

Olen kindel, et see film on Akira Kurosawa "Kagemusha".

Trash said...

Ma mõtlesin ka korraks, et kas mõni Kurosawa film ei võiks olla aga välja ei mõelnud. See Kagemusha on nagu ka Ran sellised uued Kurosawa filmid mis minule kuidagi meelde ei jää, samas kui taas ta viimased on palju rohkem esil.

Kalmsten said...

Jahuuu...
"Gang pael" on MNC Titonovi autogrammiga jäätis peaaegu, et taskus...

Seesama tõesti, esimesi picse nähes tundsin ära, vahepeal suutsin uuesti läbi sõeluda Mõtsapässi kirjutised ning lammutasin Trashi bloogas "JAP" label-iga poste laiali...

Seal hiilisin ka- http://www.ninjadojo.com/ninjadojo.htm

Trash said...

Sa vaata ikka When the Last Sword Is Drawn ka ära, IMO hulga parem kui Kagemusha.