Thursday, November 05, 2009

Midnight Oil - Ultimate Clip Collection

Midnight Oil - Ultimate Clip Collection 2003

1. Beds Are Burning 4:18
2. Best Of Both Worlds 4:05
3. Blue Sky Mine 4:19
4. Forgotten Years 4:21
5. King Of The Mountain 3:49
6. Redneck Wonderland 3:07
7. The Dead Heart 5:11
8. Underwater 9:38

Tegelikult ei olnud see kogumik aastal 2003 üldse nii ultimate nagu pealkiri lubas, Midnight Oil´il oli selleks ajaks poole rohkem videoid linti võetud aga see ei takistanud mind seda diski hommikukohvi kõrvale mängitamast, tegu on mu vaieldamatu lemmikgrupiga. Kahju, et ka siin kogumikul ei olnud Truganini videot, mis toimub?

4 comments:

Lauri said...

Ma ei saa aru, miks see keskpärane impotentne AOR rokk-grupp su lemmik on? Mingi lapsepõlve nostalgia vist, mul on ka siukseid bände, Big Country ja Jethro Tull ja...Aga mingiks ultimate lemmikuteks ma neid küll ei pea, lihtsalt hea umbes 1 x aastas pisar silmanurgas kuulata

Trash said...

No mina lõin hommikul Oili taustal lausa tantsu lahti. :)

Trash can dance! Yeah baby!

Anonymous said...

Hola gente... como se puede bajar este dvd?

Trash said...

De Internet.