Saturday, August 08, 2009

Aryan Brotherhood

Aryan Brotherhood - The National Geographic 2008

Paar aastat tagasi tegi Ross Kemp sellest Ühendriikide vanglagängist oma dokumentaali, kuid ei saanud ühtegi aaria venda kaamerate ette, kõik vältisid igasugust läbikäimist meediaga. Käesolevas National Geographic´u dokkis aga istusid lausa üks väga mainekas gängiliige ning paar teist karmi meest rahulikult ja lasid jutul joosta, ei häbenenud midagi rääkimata jätta. Mõtlesin veel, et näe, Ross Kemp ei suuda oma lobitööga pättideni küündida aga NG teeb ära. Alles filmi lõpus selgus, et intervjueeritavad olid vennaskonnaga tülli läinud ja sealt välja heidetud, igal mehel tapmisähvardus pea kohal, iga kell võidakse neile ihutud lusikavars ribivahele susata ja seetõttu hoitakse mehi teistest eraldi ühes eriti karmis turvavanglas. Põhimõtteliselt sama mis Kempil, ka tema sai endisi liikmeid end avama, kuid ükski aktiivne liige ei ole siiani ajakirjanduse või muu meedia jaoks ust paotanud. National Geographic´u dokk oli hulka informatiiivsem kui Ross Kemp´i pilguheit, räägiti kamba tekkeloost, ajaloost ja tänapäevast, taustaks näidati vanglakaamerate filmitud vägivallavideoid ja aastakümnete jooksul kogunenud fotosid Aryan Brotherhood´i liikmetest. Huvitav oli näiteks fakt, et kuigi ultravägivaldne grupeering on oma märgi maha pannud üle pooltes USA osariikides ja nii mõneski kohas juhib vangla siseelu, on liikmete arv ometi teadaolevalt vaid saja mehe ümber, ülejäänud on toetajaskond ja alltöövõtjate kamp nimega Nazi Lowriders. Viimasest tahaks lausa eraldi dokki näha, kuna aga seda (vist?) tehtud ei ole, vaatan peatselt Ganglandi telesarja Aryan Brotherhood´ist tehtud saadet. 4/5
Aryan Brotherhood´i morsavuntsidega pomod doki filmimise ajal on nüüdseks 17 mõrva dirigeerimise eest süüdimõistetud ja ootavad surmanuhtluse täidesaatmist.

9 comments:

Nuxx said...

ma vaatasin esimese hooga , et vasakpoolne oled sina ise ju pildil.

Trash said...

Heh he! Kui mul vunts halliks läheb, siis olen sarnan jah.

Lauri said...

Ma vist olen seda saadet Discovery pealt näinud, isegi mitu korda.

shadowman said...

Mina jälle vaatasin esimesega hooga, et see tätoveeritud jorss sealt kõige ülemiselt pildilt oled sina. Valisid meelega sellised tuttavate nägudega pildid välja?

alarlol said...

oota...ma olen sind näinud kyll aga ma pole aru saand. kas sa oled siis välimuselt lihtsalt sarnane või oled muidu samamasti mees ka ?

Trash said...

Samamasti mees oleks ebatäpne vastus kui me räägime Aryan Brotherhoodist.

Anonymous said...

Be Weary of your words

Trash said...

Ja googletõlge ka:

Olla väsinud oma sõnu.

Anonymous said...

Neekerit vittuun