Monday, October 13, 2008

Babylon A.D.

Babylon A.D. - Mathieu Kassovitz 2008

Seoses filmiga mul kõrgeid ootusi ei olnud aga minu arust Vin Diesel´ile ulme sobib ja Mathieu Kassovitz režissööritoolis ei saa ju ka kõige halvem variant olla ning kannustatna veel ka sci-fi sisust lubasin endale õhtu kergemat sorti meelelahutusega. Tegevus algas kaoses ja vaesuses vireleva Venemaa pinnal ja lõppes bladerunnerliku futuvälimusega New York´is ja võib öelda, et iga sammuga mis Suurele Õunale lähemale jõuti, läks film samavõrra kehvemaks. Kusagil keskpaigas oli veel OK tunne aga NY tänavatel toimuv oli juba nii hale, et näpp otsis puldil eject nuppu ja peas käisid ringi variandid paremaks õhtu veetmiseks. No vaatasin muidugi lõpuni, mis see 25 minutit siis välja kannatada, eriti kui ärritati uudishimu "saadetist" ümbritseva saladusega ja mõne seletamatu niidiotsaga. See aga millega lõpuks välja tuldi pani oma nõmeduses lausa ahhetama. Olen ma igatsorti ja erivärvi lollusi näinud aga käesolev on kindel Top-10 kandidaat ja seda nii üldüllatuse, lõpuactioni kui otste kokkutõmbamise poole pealt. Lugesin, et kärbitud versioon ja lavastaja oleks filmi 15 minutit pikemana välja lasknud, kuid vaevalt see midagi päästaks. Kohe kui parkour´i harrastajad välja ilmusid oli selge, et filmiga on jokk, sest see prantslaste haigus laastab kino hullemini kui hip-hop muusikamaailma ja on selge märk ideedevaegusest. Kuna aga tegu oli ikkagi ulmekaga ja filmi üheksandal minutil sai näha koomilist kartulininade kohtumist, siis olen punktide jagamisel lahke. 1,5/5
Michelle Yeoh tegemas haltuuraotsi enne ametlikku pensileminekut.

No comments: