Tuesday, July 03, 2007

Sex Is Zero


Sex Is Zero - Saekjeuk shigong - Je-gyun Yun 2002

Sex Is Zero on film mida püütakse kangesti reklaamida kui korea "Kuuma pirukat" (American Pie), kuid see määratlus ei ole just kõige täpsem. Loomulikult on filmis paar allavööd nalja ja seksi ümber tiirlevat teemat, kuid ameerikaliku noortekomöödiaga harjunule võib film olla isegi šokeerivalt traagiline. Sõjaväeteenistusest naasnud Eun-shik on ülikoolis üks vanimaid õpilasi. Natuke kohmakas ja äpulik, kuid väga heasüdamlik, ning sõpradega arvestav kamraad armub peatselt noorde ja kogenematusse Eun Hyo´sse. Loomulikult pole Eun Hyo süda vaba ja nii peabki noormees endast kõik andma, et neiu tähelepanu pälvida. Üpris lihtne sisukokkuvõte ei anna aga edasi gfilmi kõiki nüanse Palju raskeid ja valulikke teemasid on lisaks naljale suudetud siia samuti lisaks panna, mitte ainult naer vaid ka sügavalt mõtlemapanev draama. Olin üllatunud kui hea film see oli, ning samuti on kiitust jaganud ka kõik mu sõbrad.Soovitan!

6 comments:

Anonymous said...

Oh jaaa...
Sain äsja filmi vaadatud ja tunded on suhteliselt laes.
Alguses tundus film tõepoolest selline vägagi kerge ja näitlejatöö tundus suhteliselt kummaline. Kuna ma olen vaadanud Aasia filme maksimaalselt minimaalselt, siis tekkis küsimus, et kas sellised inimesed ongi sealkandis või oli tegu lihtsalt halva näiteljatööga. Siiski, filmi poolepealt harjus juba taolise näitlemisega ära ning sai kenasti keskenduda filmile, mis muutus tunduvalt paremaks (poole pealt siis). Mõned hetked jäid pisut häirima... Et oli paar kohta kus film oleks võinud juba varem ära lõppeda, aga üldiselt siiski kiidan ja soovitan endale ja teistele :)

Trash said...

Mul on hea meel, et sulle meeldis. Siiski soovitan korea noortekomöödiatega ettevaatlik olla, sex is zero oli veits teistlaadi kui üülejäänud jant mida sealt tuleb. Aga aasia kinoga tasub tutvuda rohkem, üllatusi on palju varuks.

Anonymous said...

õudsalt sitt film :(

L.

Anonymous said...

Tegelikult ei olnud ka sitt film. Komöödia pool oli päris lahe, Euntsik oli lahe tüüp ja mõnus oli ka hiinlaste lolluste peale irvitada ja paljast pinda näitas ka meeldivalt palju, rohkem kui ameerika analoogides. Aga see aborditeema ei läinud mulle absoluutselt peale.
Ja muidugi mu igipõline probleem: ma eriti ei tee pilusilmadel nägupidi vahet ja nimed kipuvad neil ka ilgelt keerulised olema nii et kogu aeg peab meenutama kes keegi oli.

L.

adi said...

ma eriti ei tee pilusilmadel nägupidi vahet ja nimed kipuvad neil ka ilgelt keerulised olemajep, sai HÖFF'il terve korea õudukas nii ära vaadatud, et lõpuni aru ei saanud, kes kurat keda taga ajab, kes kelle katuselt alla lükkas või kes filmi lõpus "tagasi tuli"

Trash said...

No minu arust oli see Korea õudukas õudne sitt anivei ja pole üldse tähtiski kes seal kes oli.