Friday, July 06, 2007

Beautiful Boxer

Beautiful Boxer - Ekachai Uekrongtham 2003

Kuna ma maksin hambaarstile hiljuti oma alalõua implantide eest 39 250 krooni, läks meie peres elu säästurežiimile ja otsustasin mõneks ajaks DVD-de ostmisest loobuda. Siis nägin Kristiine keskuse perioodika letis seda kummalist "DVD Hits" ajakirja koos filmiga mida juba ammu olin näha ihaldanud. Hind oli vaid 39.- krooni, kuid endale antud lubadus hoidis tagasi. Käisin siis nagu kass ümber palava pudru, ehk keerutasin ostukäruga mööda riiulivahesid ja pidasin sisemist võitlust kas osta või mitte. Ausõna, pärist kesine tunne oli, kuidagi ei oleks tahtnud endale seatud piiranguid lõhkuma minna. Lõpuks jõudsin järeldusele, et tuleb ikka osta kuna tegu on juttude järgi hea filmi, mitte päris karbis oleva nn. ehtsa DVD- ga ( hale vabandus aga nii ma tõesti mõtlesin ) ja nii paganama odav ka veel kõigele lisaks. Tõestisündinud lugu transseksuaalse mua thai, ehk kohaliku rahvusliku poksi meistrist Nong Toom´ist oli just selline nunnu thai kino mida ma austan, väheke naiivne ja südamlik. Tugev draama põhi, head armsad osatäitmised ja veel tsipake võitlusstseene poksiringis. Peaosatäitja Asanee Suwan oli meeletult lahe oma rollis, kohe poisi esimesest naeratusest muutus ta sümpaatseks ja jäi selliseks kaastunnet ja sõprust vajavaks filmi lõpuni. Kuigi Baltimaade jaoks toodetud Videoliidri reliis on kehvapoolse pildi ja inetu menüüga, oli film ise ometi nii hea, et soovitaksin kõigile see 40 krooniga siiski kindlasti hankida. Mina leidsin selle Kristiine keskuse Prismast aga arvatavasti on müügil ka teistes suuremates kaubakeskustes ja võib-olla isegi R-kioski ketis. Ajakirja kaante vahel on väike filmi tutvustus ja väljalõigatav DVD cover. Eestikeelsed subtiitrid ja originaal audio. Hea film mille eest oleks võinud välja käia enamgi. 4,5/5
Parinaya Charoemphol kelle elust on filmi jaoks inspiratsiooni saadud.

5 comments:

Ulmeguru said...

Mis ajakiri see selline on?

ancientboy said...

Peale Covenant'i jubedat reliisi olen ma neist kaarega mööda käinud. Nägin küll ka seda Beautiful boxer'it aga valusad mälestused keelasid mul ostmast. Nüüd kui ma su juttu lugesin, mõtlesin, et selle raha eest peaks selle ehk tõesti omale riiulisse muretsema... :)

ulmegurule: kui provintsipealinna satud, vaata postkontori ajakirjaletist, seal müüakse. See, et mainitud üllitis end ajakirjaks nimetab, on suurusehullustus. Tegu on mõne kokkuklammerdatud ja värviliste piltidega kaetud leheküljega, mis koos lahtise DVD-kettaga kilekotti on keevitatud.

Trash said...

Minu arust tasub seekord ära. On olemas originaal audio, ehk siiami ja inglise segu ( nagu filmis vaheldumisi räägiti ) ja ka subtiitreid vaadates ei märganud ma vigu. Ega tõlke taset nagunii poleks osanud arvustada kuna keelt ei tunne. Bitrate jookseb ühtlaselt, keskmine on 4,96 mb/s, kuid pilt veidi sume. Heli DD 5.1. Lisana loll trailer ja reklaami.
Minu Pioneeril mängis tõrkumata.

Anonymous said...

Laseringi riiulil nägin seda, siis tuli su jutt meelde ja ostsin ära. Vist 40kr maksis. Pildikvaliteeti ei olnud just suurema asi. Filmi pole ise jõudnud vaadata.

Trash said...

Norm ost IMO, ei usu, et sa kahetsed.