Thursday, July 05, 2007

Fat Pizza

Fat Pizza - Paul Fenech 2003

Kui naine on juba päevi kodunt ära olnud pole imestada kui mees pöördub komöödia poole mis pakub külluslikult tissi ja tussi nalju. Lisaks veel kiireid autosid, kanepi ja muude dope´ide manustamist, hindudest pizzameistreid, sarimõrvarit, kerjuse peksmist, kuumi tibisid klubidest, pakse tsikke klubidest, trance muusikat, sado/maso penskarit, kaheaastast oksendavat imikut, mootorsaaega kokka, hiinlannast kataloogimõrsjat, lapsi röövivat dingot, Bobo Gigliotti oma emaga, koaalat hakklihamasinas, liibüa seksinäljas immigrante, piilokaamerat meeste tualetis, pesapallikurikatega McDonaldsi kloune, Kappa dressides põmmpeasid, seksikaid blondiine, motogängi narkolaborit, invaliidide peksmist, väljasuremisohus naaritsat, maailma valjumat autostereo süsteemi, ning loomulikult ohtralt seksi, seksi ja seksi. Fat Pizza on megatobe ja tänu sellele megalahe 100% meeste suunatud komöödia. Isegi kui need mõned magedad naljad ( aga võib-olla meelega magedad, just sellisel freaky viisil lame´id ) ja veniv tammuv lõpp välja arvata oli tegemist ühe vaimukama komöödiaga mida viimasel ajal näinud olen. Austraallased ikka oskavad. Paar joke´i olid kõiges oma ilus mõistetavad vaid väheke kohalikke olusid tundvale inimesele, kuid suuremosa liikus haige seksistliku huumori ja vanakooli slapsticki vahel, selline ladna ja lahe lollus. Hea meel, et sai ära vaatatud, sest kuidagi ei viitsinud töökaaslase pihku pistetud plaati muidu masinasse toppida. Nüüd peabn vist tänama, et kutt järjelkindlalt soovitas ja peale käis. 4/5
Maailma lahedaim pizzapagar on Bobo Gigliotti.

6 comments:

Unknown said...

Ah nii hea kohe? Hmm, film on mul olemas, eks ma siis vaata ära ja värk. (Y)

Trash said...

Ma just sain teada, et film põhinev seriaalil. Tahaks näha aga vaevalt see mulle ette satub. : (

Unknown said...

ma leidsin fat pizza TVshow 1-5 hooaeg, kokku 10gb ma hakksin tõmbama seda, ma loodan et on midagi head:D

Trash said...

Ma olen rohkem selline DVD mees ja vajan subtiitreid alla. Aasia tegelased räägivad veel aksendiga ka nii, et võib minusugusele keerukas olla. Ja muidugi ei leia ma eales aega viit hooaega läbi vaadata.

Aga edu sulle, loodan, et on tõesti fun.

Anonymous said...

jumalast äge(Y)

Trash said...

pull värk jah!