Wednesday, July 04, 2007

Over the Edge - OST


Over the Edge - soundtrack

1. Cheap Trick "Surrender"
2. The Cars "My Best Friend's Girl"
3. Van Halen "You Really Got Me"
4. Cheap Trick "Speak Now or Forever Hold Your Peace"
5. Jimi Hendrix "Come On (Part One)"
6. The Cars "Just What I Needed"
7. Cheap Trick "Hello There"
8. The Ramones "Teenage Lobotomy"
9. Cheap Trick "Downed"
10. Little Feat "All That You Dream"
11. Valerie Carter "Ooh Child"

Kunagi läks USA valitsuse palgatud kriitik Michael Moore oma filmis The Big One külla ühele Cheap Trick´i bändimehele. Olin seda bändi nime varem kuulnud aga ega midagi neist ei teadnud, imestasin veel, et nii tähtsad mehed kui juba Moore ekstra läbi astub. Tegelikult alles nüüd sai korralikult kuulatud grupi lugusid ja pean ausalt tunnistama, et mingit muljet küll ei jätnud. Palju rajumalt kui rokimehed ise, rokkis aga kunagine kultuslik popbänd The Cars. Tekkis isu kohe ansambli mõnda greatest hits kogumikku kuulata. Ka ülejaanud esitajad olid mõnusama fiiliga kui nn. soundtrack´i põhibänd Cheap Trick.

16 comments:

Anonymous said...

come on, Cheap Trickil olid kunagi sellised mõnusad hitid kui "Gonna raise Hell", "One on One" ja "Way of the World".

Trash said...

Kindlasti olen neid kuulnud aga ei oska lugu ja bändi kokku viia. Siinse kogumiku lood on küll suvad.

Anonymous said...

Ja "Dream Police"! Cheap Trick on USA keskvooluroki suhkrusema poole esindaja ja laulja Robin Zander ajas oma mesimagusa häälega märjaks miljoneid teismelisi ameerika neide (võibolla ka pedesid). Bänd erines siiski natuke tavaAORist, kidramees Rick Nielsen näiteks armastas kontserditel kanda nokatsit ja liibuvat nööpidega dzemprit, trummar nägi aga oma bakenbardidega, prillide ja huulte külge kleepunud konijupiga aastakümneid varem eriti cool välja, kui Rootsi The Hives selle look'i ära varastas.

K.

Trash said...

Lauri on muusikaentsüklopeedia. : )

Anonymous said...

Ma olen rohkem siiski metalispetsialist, Cheap Trick riivab seda ainult v***karva võrra, aga pärast seda kui ma VH1st paari videot nägin, hakkas asi huvitama.
Ja "Dream Police'i" võid kuulata umbes kord päevas, kui oma raadio Raadiomania sagedusele sätid.

K.

Trash said...

*krutib raadio "Radiomania" sagedusele*

Anonymous said...

The dream police, they live inside of my head.
The dream police, they come to me in my bed.
The dream police, theyre coming to arrest me, oh no.

K.

Trash said...

juustune...

Ulmeguru said...

Mehed, mis paska te kuulate... selle bändi nime kuulsin ma viimati siis, kui suhtlesin oma hipist sõbraga ning temaga koos sai käidud vanade hipipeerude juures kanepit kiskumas... siis mainiti ka seda bändi, kuid ei peetud oluliseks... ja see oli ligi 20 aastat tagasi... sõber pole enam hipi ning ei suhte ta ka hipinässakatega... enamus neist taatidest on kas mulla all või on alla käinud...

Trash said...

Hargla ja Lauri kuulavad, mina olen patust prii.

Anonymous said...

Mina ei kuula sellist sitta, Hargla kohta ei oska öelda. Ma lihtsan tean seda bändi, oma plaadimasinasse tema plaatide toppimine on minu puhul välistatud.
See on teismeliste tüdrukute bänd, mind ajavad oksele mesimagusa häälega uluvad blondid pikkade juustega mehed.

K.

Unknown said...

http://www.youtube.com/watch?v=dEPk0mv3RME

HAHA LOL!
Vanema muusika vastu mul pole tegelt midagi, Echo & the Bunnymen on üks lemmikbände, kuid SEE...

Ulmeguru said...

Uch... pidin ma nüüd seda vaatama... maailm on taas märksa koledam koht... kohimehe häälekool ja übernilbe välimusega tüübid... eks see üks ilane närimiskummirokk ole...

Trash said...

Mu uus lemmikbänd.

Cheap Trick, high five !!!

Ulmeguru said...

Trash! Ma ei saa aru, et kuidas mahub Su playlisti EBM, hardcore jne. ... ning siis see odav trikk. OK, ilmselt miski väärastunud huumorimeel avaldub nõnda..?

Mul mängib siin praegu Dive ning maailm on taas ilusam paik... noh, et Snakedressed, Dark Room, Machinegun Baby, Bloodmoney ... ehk siis album Through The Night.

Trash said...

Ma hakkan homme kuulama Eraserhead´i OST´i. Täna vaatan hiina erootilist kummitusfilmi. Wohooo !!!