Tuesday, September 08, 2009

Golden Boy

Golden Boy: Sasurai no o-benkyô yarô - Tatsuya Egawa, Hiroyuki Kitakubo 1985

Mäletan, et käesolevat animesarja kiitsid nii sõber Ops kui sõber Nuks, rääkisid läbisegi paremaid momente ning naersid WC-poti fetishi üle, inside-teema mis minust siis mööda läks. Mõned aastad hiljem sai isegi kahest diskist koosnev DVD-reliis hangitud, kuid sel hetkel huvi puudus ja nii ta jäi. Umbes aasta tagasi mainiti Kuldset poissi paar korda Baka foorumis ja sealt innustust saades suundusin keldrisse, et karbiga üles ilmudes üks mõnus huumoriõhtu korraldada, kuid kuigi lasin suilmal kolm-neli korda üle riiulite käia, ei leidnud ma seda mitte kusagilt. Olen mitmeid kordi keldrisse sattudes taas karpi otsinud, sest tihti asjad varjavad ennast, samas kui teinekord taas ise esile trügivad, kuid see oli lootusetu, karp on kellegi käes laenus ja ma ei tea kelle käes. Kui sa nüüd kallis laenaja seda loed, siis tea, et võid vabalt endale jätta, sest anime ei olnud pooltki nii hea kui ma ette kujutasin ning teistkordselt ei hakka ma seda kohe kindlasti vaatama. Sari oli üks pehme nunnutamine, kõik naljad millele oleks sobinud hulga hardcorem lähenemine, olid lahenditelt tasased ja silutud. Ei leidnud ma sealt sümpaatseid karaktereid ega paeluvaid stooriliine, ülesehituselt püsis episoodide kaupa sama struktuur ning tuntud WC-poti nali oli lõpuks ainuke mis tänu pidevale kordamisele lõpus selle koomikamomendi saavutas, ülejäänute similaarsed situatsioonid mõjusid tülgastavatena. Kuus episoodi millest igaüks on alla poole tunni pikk ning peab stsenaariumi järgi kandama iseseisvat lugu on muidugi piir milles palju liikumisruumi ei jäeta ja eks see võtab oma osa. See paistis eriti silma romantiliste hetkede loomisel, sest paratamatult jäi ajast puudu, et üks tõeliselt südamlik lugu välja oleks koorunud, ikka jõudis peategelane enne minema vändata kui asi vedu võttis ning kuna ka selle erootikapoolega koonerdati kõvasti, siis oli lõpuks tegu ühe keskpärase tühinühkimisega. Oolrait vaadata aga minu maitsele liiga kesu. 2,5/5
Väga häirivad olid mõned peategelase ilmed mis tema muu omadusega kohe kuidagi ei klappinud.

No comments: