Tuesday, February 26, 2008

Elizabeth : The Golden Age

Elizabeth: The Golden Age - Shekhar Kapur 2007

Veel aastat kolm tagasi kui ma pidevalt telekava ostsin ja televisioonisaateid rohkem jälgisin, oli pühapäevane YLE1 dokumentaalfilm minu jaoks püha ja selle vaatamine kindel kui raudnael. Kui juhtus, et pidin kodunt ära minema, panin VCR-i lindistama, ilma ei jäänud mingil juhul. Kolmel järjestikusel pühapäeva pärastlõunal sai vaadatud ka Elizabeth´i valitsemisajast rääkivat kolmeosalist dramatiseeritud dokumentaalsarja. Lisaks veel Blackadder II ja Shekhar Kapur´i varasem Elizabeth ning polegi midagi imestada, et käesolev film enam haarata ei suutnud. Juba liiga palju Lissut. Oodatud Võitmatu Armaada hävitaminegi jäi üllatavalt kasinaks ja meenutas pigem Errol Flynn´i lustlikku piraadiseiklust kui massiivset merelahingut. Võib-olla aga ei jagunud emotsioone kuna olen hetkel palavikus ja pea väheke paks. Maybe. Soovitan lugeda aga Ancientboy blogist mõningaid ebakõlasid produktsiooni ja ajaloo vahel, tunneks ise nii hästi ajastut, loobiks täiega tuld ja tõrva. He he ! Samuti kahju, et okultist John Dee´d nii napilt näidati. Selle mehe mõjud ja filosoofiad on läbi tema õpilaste tänase päevani ulatunud ning vorminud maailma nagu me seda tunneme. 2,5/5
Dr. John Dee

4 comments:

opstops said...

No ma ei tea...see ikka oli üks tõeline käkk. Kogu asi oli nii visuaalidele ülesse ehitatud, et lõpuks hakkas mul süda täiega läikima. Üks väheseid filme mille vaatamist olen tõsiselt kaalunud poole peal katki jätta. Ära hakkab juba see vastik Hollywoodi trend tüütama kus pärast filmi vaatamist oskad ainult õlgu kehitada ja nentida, et "noh a pilt oli ju iseenesest ilus".

Trash said...

Ma ka paarkorda vaatasin selle pilguga aga samas kostüümidraama ju peabki särama, las olla ilusam kui elu. Ma mõtlesin vaatamise ajal hoopis võttepaikade peale, neid ikka brittannias jagub ja veel mitme ajastufilmi jaoks.

Kas Cloverfield ei olnud veits nagu vastumürk "noh a pilt oli ju iseenesest ilus" tõvele? :)

Anonymous said...

ilge pettumus jah, paras käkk aga mitte film. aga pange veel hindu euroopa keskaega lavastama. ühesõnaga, see oli üks india melodraama, mis ei teostanud tegelikult mitte ühtegi olulist mõõdet. kõik oli kusine, alates stsenaariumist kuni näitlejatööni... mida peakski need näitlejad seal india melodraamas mängima?

Trash said...

India melodraamaS PEAKSID NÄITLEJAD LAULMA JA TANTSIMA.

Lihtne ja korrektne täisvastus.

Elizabeth, high five!