Friday, September 28, 2007

Babylon 5 : The Lost Tales

Babylon 5: The Lost Tales - Voices in the Dark - J. Michael Straczynski, Sara Barnes 2007

Babylon 5 oli aastaid tagasi parim pohmelliravim. Soome YLE näitas seda seriaali pühapäeva õhtuti umbes kella kümne ajal ja elu oli siis selline, et 90% tõenäolisusega oli reede ja laupäev möödunud alkoholiga käsikäes möllates. Sarja soovitas mulle Lauri kes igal reedel õllekannu kõrvale rääkis kuidas ta pühapäeval ulmelise seebiseriaali kütkeisse langeb ja peale paari kiidulaulu alustasin ka ise jälgimist umbes esimese hooaja lõpupoolest ja vedasin truult kuni Crusade´ini välja. Lauri lõpetas varem, sest seriaali eetriaeg tõsteti laupäeva peale, ning kuna mees ei osanud oma VCR´i lindistama panna ja päeva napsuvabaks muuta, jäid tal lõpuosad nägemata. Mingid aastad hiljem kordas seriaali Kanal2 ja peale nägemata jäänud esimese seasoni alguse, sai veel huupi paari osa üle vaadatud. Babylon 5´i kadunud osad oleks minu poolest võinud üles leidmata jäädagi, see mida fännidele prooviti pähe määrida oli ikka super odav ja igav. Täiesti näotud ja labased lood, ning sinna juurde napp butafooria - filmilõigud, mida saaks ka hea pealehakkamisega naabrimehe keldris valmis vändata. Nii nagu sarja staarid käivad conventionitel nägu näitamas, astuti korraks sisse ka võtteplatsile, nii lihtsalt kiretult tere ütlema. Mõtlesin siis, et vähemalt vanast rasvast ja nostalgiast saadud laksuga on mõnus vaadata, kuid see kandis vaid filmi(de) lõpuni, nüüd hinnet andes pole vanadest mälestustest enam kasu. B% sarja ja teiste filmide mainet see käkk õnneks ära ei rikkunud, liiga eemalseisev teos selleks. 1/5
Babylon 5 -e kosmosejaama ähvardas oht tundmatu tulnukrassi poolt.

5 comments:

aenea said...

Mina nii karm pole. Kuigi ega seal midagi muud peale nostalgiliste väärtuste eriti pole. Ning minu jaoks piisas siin nostalgiast ka.

Aga jah - sisu polnud suurem asi, kõik paistis väga odav välja (v.a. kosmoselaevade arvutianimatsioon), liiga palju greenscreeni, kohati halb näitlemine jne jne. Aga siiski oli tore jälle B5 universumit külastada.

Trash said...

Ma polnud ka eriti karm, ikka 2 aga mitte 1. He he !
B5-e jaama kosmoses ikka veel vaikselt tiire tegemas näha oli aga lahe küll.

Anonymous said...

Mul õnnestus siiski kõik lõpuni ära vaadata, kuigi lõpp tuli vist tõesti kuskilt Kanal 2st, lisaks nägin Crusade'i paari osa ja B5-e kõik filmid olen ka ära näinud.
Pronto muide plaanib selle karbi ostmist, mis sisaldab kõik B5-e osad, kõik pikad filmid ja ka Crusade'i.
Juhul kui ta seda teeb, olen mina igatahes kohe nime kirja pannud.

K.

Anonymous said...

Samal põhjusel nägin ma nüüd Sopranode viimasest hooajast ainult paari üksikut osa. Noh, et leidsid ka ETV ajuhiiglased küll mõnusa päeva, kuhu see panna - laupäev. Peab nüüd Soome Neloselt üle vaatama, teisipäev on palju parem päev.

K.

Trash said...

Mina ei suudaks kogu B5-e seeriat uuesti vaadata aga mõne filmi võiks küll. Nii nostalgia mõttes.