Wednesday, December 10, 2008

Mõista, mõista mis filmist käib jutt?

Aaasiale omaselt retsidevistlik film, ma ei soovita seda filmi kellelegi.See oli väga jube.siia maani näen flashbacke. Robustse vägivalla tagant on raske näha muid teemasid võihoomata lugu tervikuna, kuna kuna poolt filmi normaalne inimene lihtsalt ei kannata vaadata.Plaanid ja näitlejad olid väga ilusad ning üldine stilistika väga mõjus, stoori ka oli tegelikult narratiivilt huvitav aga jällegi mida iganes, kas on vaja näidata 1/ le kuidas keegi haamriga tükkideks raiutakse... mai tea...mu meelest riik, kes sellist vägivalla etaloni rahastab saab tulemusi ise peagi kogeda omal nahal.

Autor Anna Roomet, võetud PÖFF 2008 ametlikult lehelt, kirjapilt muutmata.

6 comments:

Anonymous said...

Ma tean, aga lasen teistel arvata. Muigele võttis küll.

Anonymous said...

aasia ja haamriga meenub mulle küll ainult "oldboy", aga mingit erilist inimeste haamritega tükeldamist seal just ei toimunud ... seega dunno.

Anonymous said...

Piisavalt vihjeid, et ära tunda "Ponyo mäe otsas".

Pildid filmist: link

Danzumees said...

Ma tean küll...originaalkeeles ja ka inglise keeles algab see C tähega...aga selle tädi tekst on küll naljakas.

Trash said...

Anna roomet tundub kristlane olevat, pole ka ime kui üks jeesusevaba film ei meeldinud.

Trash said...

PS. Ega ma tegelikult vastust otsinudki, postitasin selle teksti niisama huumori mõttes.

Film on The Chaser.