Thursday, December 25, 2008

Play Dirty

Play Dirty - André De Toth 1968

12 comments:

Metsavana said...

Kummast liigist see film on? ei plaani kunagi vaadata? Vaadatud kunagi ammu ? Mõtlesin nimelt ise just muretseda. Vanade sõjafilmide sõber nagu olen. Kirjeldus ja screenid tundusid ka põnevad.

Trash said...

Ei plaani kunagi vaadata. Mul on sõjafilmidest paras kopp ees, eriti just neist vanadest.

Metsavana said...

Mul on just vastupidi hetkel mingi huvi tekkinud.

Trash said...

Soome sõjafilmile ei ütle ma kunagi EI!

Metsavana said...

Ma polegi ise ühtgi Soome sõjafilmi näinud, kui ütled ,et need nii vinged on siis peaks endale ka midagi hankima - selle talvesõjast jutustava näiteks.

Trash said...

Talvisota kohe kindlasti. Kohustuslik!!!!!

Anonymous said...

nende Soome sõjafilmidega on ka tegelt nii, et oled ühe ära näinud, oled kõik ära näinud. Ega seal midagi peale selle Talvesõja ju pole ja kaua seda teemat ikka käiata. nagu venelaste lõputud Isamaasõja filmid, kui ikka millegi muu üle pole uhkust tunda kui mingi varsti sajanditaguse sündmuse üle, siis ainult sellest filme vändataksegi.

L.

Trash said...

No kuidas ei olnud? Aga Jätkusõda, kuhu jäi Jätkusõda, millest muide on tehtud enam filme kui Talvesõjast.

Anonymous said...

Talvesõda, Jätkusõda, Schmätkusõda...

L.

Trash said...

Schmätkusõda on sul püksis, või mis sõda seegi, püss roostes, hea kui pauku üldse teeb.

Anonymous said...

he he, ära sa mu püssi pärast küll muretse

L.

Trash said...

he he, ega muretsegi, ilgun niisama.