Wednesday, August 16, 2006

Talk to Her

Hable con ella - Pedro Almodóvar 2002

Almadovari filmid kuni Carne trémulani olid mul isegi kunagi videokassettidel sest noorena tundusid vägevad teosed olevat. Peale "Elava liha" vaatamist tajusin järsku, et Almodóvar pole üldse minu tassike teed. Ei taibanud kuidagi seda hispaania geeniuse käekirja lugeda kui lapsepõlve "erilisuse otsingud" lõppesid. Hilisemalt on filmifoorumites nii mõnigi rajum kinokunsti austaja Almadovarid hype´iks ja ülearvustatuks pidanud. Nii tundub ka mulle. Näiteks Julio Medem on mulle kümme korda tähtsam hispaania lavastaja, tema filmid räägivad minuga, ma tunnen neid, samas kui Almadovar on vaid silmailu. Laenasin ikkagi soome sõbralt ilusa DVD-boxi uuemate "fat fag´i" filmidega ja "Räägi temaga" oli esimene mille vaatasin. Booring. Nojah, töökaaslane oli muidugi jõudnud pointi ära rääkida kah aga ikkagi ei olnud filmis midagi uudset. Äraspidine romantiline film tükikese traagikaga, mille võluees jäid minu meeled suletuks, kuid Katile meeldis väga. 1,5/5
The Smiths´i fännid arutavad loo "Girlfriend in the coma" sõnumi üle.

No comments: