Sunday, June 10, 2007

Innocent Steps


Daenseo-ui sunjeong - Young-hoon Park 2005

Tänu pisikesele Geun-yeong Mun´ile täitsa nauditav romantiline komöödia. Pettunud peotantsu meister on just kaotanud pikaajalise tantsupartnerist girlfriendi oma konkurendile ja vajunud depressiooni. Masendunud mees nõustub manageri nõudmisel proovima hiinast saadetava uue partneriga, kuid saabub hoopis tantsija õde kes loomulikult samme ei tea ega varem tantsinud pole. Young-sae asub kangekaelset tüdrukut õpetama ja koos minnakse järgmisele turniirile mõõtu võtma mehe endisest tüdruksõbrast ja rivaalist. Üpris banaalne ja tavaline lugu, kuid mulle selline koreale omane nunnutamine meeldis. Tantsud tähtedega korea moodi võiks öelda. He he ! Soovitan!

3 comments:

Unknown said...

Miks sul avalehel nii palju sissekandeid on?

Anonymous said...

ma nähtavasti ennetan selle küsimusega Trashi.

mitu siis normiks on?

Trash said...

Mitu normiks on indeed? He he !

Tegelikult olen pannud 30 või 40 postitust, et minu blogi külastaja peaks võimalikult vähe klikkima kui ta pole nädal aega käinud. Ka annab pikem postituste rida esmakülastajale enam-vähem läbilõike mu filmimaitsest, ning loob otsingumootorite jaoks kergemini sõnaühendeid, mille kaudu leian taas uusi lugejaid. Kuna mul pole mingeid reklaame, ei oma klikkide arv ka tähtsust ja oma blogi loetavust arvestan returning visitors´ide järgi. Mind ennast näiteks häirivad pidevad older posts klikkimised usinate postitajate blogides ja julgen arvata, et ma pole ainus.