Sunday, September 05, 2010

MacGruber

MacGruber - Jorma Taccone 2010

Teine filmiblogijate kokkutulek, ehk HöfBlõvMöff nagu peenemad härrasloomad seda nimetada armastavad, möödus minu jaoks ülimeeldivalt ning suurima osa sellest heast tundest tuleb kanda Jaile arvele. Kes oleks uskunud, et vihmase hämaruse hakul Neeme jõudes ootab meid külma ja kütmata maja asemel hoopis soe hubane olemine, kõigis ahjudes praksus tuli ning köök oli täis maitsvate roogade lõhnu. Jaile keetis, küpsetas ning kamandas meestekarja, pannes oma hakkaja perenaise isikuga kogu maja koduses soojas rütmis tuksuma. Jaile kannatas välja kõik naljad seoses tema pensioniea peatse saabumisega, tütre kupeldamisega ning reede õhtuses pummelungis leitud tõelise armastusega, naeris ise ka kaasa ning äratas laupäeva hommikul kogu kamba köögist tuleva pannkoogilõhnaga. No mis viga nii napsu võtta kui tuba soe ja helge emand kannab pidevalt uusi roogasid lauale. Sellist külalislahkust oleks tahtnud veel teinegi päev nautida, kuid olin lubanud kaasale, et läheme lastega Uue Maailma(korra) Festivalile ning seetõttu jätsin ülejäänud filmiblogijad edasi jaurama, võtsin kaasa vaid Para ja Joonase ning lasin Neeme baaripidajal meid mugavalt Tallinna tagasi sõidutada. Koju jõudes avastasin, et eelmisel päeval Neeme baaris viibinud Ruu noorte pealik oli mulle saatnud lingi kust saab anda hääle, panna nime kirja petitsioonile mis peaks peatama taas ühe kruusakaevandusaugu rajamise mis seekord tuleks ilusa tammiku ja kuulsaima kohaliku seeneplatsi peale. Mõnus kui kahekümne aastased noored ajavad kodukandi asju, teotan mina sellist ettevõtmist ja saate nime lisades seda teha SIIT teiegi. Õhtul vaatasin siis seda kiidetud uut komöödiat ja kuigi tegu oli normaalse pohmafilmiga, jäi siiski ühest heast naljast kümne minuti kohta väheseks, eriti juhul kui viimased 20 mintti filmi lõpust ei juhtunud enam midagi koomilist. Paar head üle piiri nalja ei päästnud seda Imemehe paroodiat. 2/5
MacGruber gang.

4 comments:

Ralf said...

Mina olengi vist ainus, kellele väga meeldis ning minu meelest olid viimased 20 minutit just kõige naljakamad. Tore, et PöfBöf meeldis, järgmine kord jää kauemakski - laupäeval olin ma erinevalt reedest ikka planeedil Maa.

Trash said...

Mis jah sul reedel oli? Paar õlle ja silm looja.

Ralf said...

Kuule, ise ka ei tea, täitsa läbi olin. Viina sai reedel tegelikult kõvasti joodud.

Juurak said...

Ma pole väga ammu enda kohta nii palju häid sõnu kuulnud ;)