Sunday, February 11, 2007

Little Britain - 1 season

Little Britain - Steve Bendelack, Matt Lipsey 2003

Käisin Helsingis gay sõbra ( Jah, ka mina olen moodne ning trenditeadlik omades gay sõpra, isegi kahte ) sünnipäeval mis lõppes Mannerheimi katu ääres asuvas poolpimedas pedekoopas ( Man´s Street ) karaoke laulmisega. Mina laulsin soome keeles Saaremaa valssi ja Leevi and The Leavingsit, ülejäänud sünnipäevaseltskond püsis eurovisiooni hittide lainel. Häält siluti kohapeal ohtra õlle ning viinakokteilidega ning natuke sai veel ka korteris enne magamajäämist veel alkot rüübatud ja pläma aetud. Raskustega saime end järgmine päev üles aetud, kavas oli Helsingi vaatamisväärsus numero yksi - Itäkeskus. Keskpäev leidiski meid Keijoga mingist kaubamaja teise korruse restoranist õlletoobi tagant. Peale paari kannu oli enesetunne üllatavalt hea ning jutt kiskus komöödia seriaalide peale. Gay´jo pidas mulle pea tunnise loengu Little Britain´i geniaalsusest, uue milleeniumi The Fast Show nagu ta ütles. Mina proovisin vaikselt Arrested Development´i promoda aga eriti viljakale pinnasele see seeme ei kukkunud. Ise aga saabusin soomest kolme LB hooajaga ja vaatasin neist esimese kohe paari päeva jooksul läbi. Keijo ei ajanud udu juttu, sari oli tõesti mega hea! 5/5
Lootusetult hale transvestiit Emily Howard kollektsioneeritaval meene tassil - want that one !!!

4 comments:

Anonymous said...

seda näitab bbc prime pealt kah aegajalt. ma juba mitu aastat fän :)

Trash said...

Mina sain alles nädal tagasi maigu suhu, aga luban sulle järgi jõuda. : )
Tore näha sind Maili mu blogi kommenteerimas. Millal filme laenama tuled ?

ancientboy said...

Jessas! Ka sina, Brutus! :D

Trash said...

Computer says yes !