Monday, November 05, 2012

Juhan Julm

Jüri Mosin - Juhan Julm
Tammerraamat 2010

Sõber Lauri siin hõiskas ajad tagasi, et selline raamat ilmub ning tema läheb kohe raamatupoodi ostma. Hiljuti tuli see mul meelde ning küsisin, et kas ostsid ja kas annad lugeda. Lauri võttis kapsist raamatu ja andis mulle lsades, et võtku ma omale, tema sellise roimari raamatut kodus hoidaei taha ning üldse pidavat piinlik olema, et sai seoses ostuga mehe kaukasse münte libistatud. Tänasin ja võtsin raamatu vastu, sest minu südametunnistust seesugused kirjandusteosed raamaturiiulis painama ei jää. Tegin aga selle vea, et rääkisin loo naisele ning nüüd nõuab Kati, et ma raamatu edasi kingiksin, kuna meie kodus ei pidavat samuti mõrvarite ülestunnistustele ruumi jaguma. Pidavat Feng Shui paigast ära nihutama ning raamaturiiuli aura mustaks tegema.

2 comments:

Lauri said...

Suht bull oli ka ju, ma ei uskunud pooli jutte kui puhas poiss ta oli ja kuidas kuri saatus ja kurjad kaaslased teda eksiteele ajasid. Minu arust mõisteti ta Eestis taksojuhi tahtliku tapmise eest süüdi viimati, aga kes seda teab palju tal hinge peal neid elusid on

Trash said...

Mulle meeldis see, et härra väitel saatan teda ühtaegu hoidis kui ka hävitas, ehk saatan tõukas mind kuritöö teele, aga siis mõne aja pärast hoidissaatan ära kõige hullema, kaises mind.