Tuesday, December 25, 2007

Colour Me Kubrick

Colour Me Kubrick: A True...ish Story - Brian W. Cook 2006

Maailmas peale Illuminaate võimsuselt teine grupeering, ehk siis Homoseksualistid on mulle oma saadiku kaudu ette heitnud, et ma pidavat oma blogis neist liigtumedates toonides kirjutama, heitma vaeste geide üle nalja, samas tüüpilise homofoobina aga neid ka kartma. Kartusest pidavat aga sündima viha ja vihast vägivalt. Eks see taas üks ületähtsustamine ole, paljud gayd arvavad, et neist mõeldakse ja rääkitakse rohkem kui see tegelikult on. Tihti jääb neile arusaamatuks ning tekitab tusa tõsiasi, et paljusid võõraste seksuaalne orientatsioon üldse ei huvita ja sellel pinnal ei viitsitagi mingit diskussiooni või vaatenurka avada. Või kui heidetakse nalja ja kutsutakse "nimedega" ei pruugi see olla pahatahtlik vaid pigem kamraadlikult võrdväärne ilk. Gayd on minu jaoks täpselt samasugused kui kõik teised ja tänu sellele ei pidanud ma varem vajalikuks eraldi gay labeli loomist mis jätaks taas mulje neist kui mingist eraldiseisvast eksklusiivsest grupist. See on lõhe mida homoaktivistid püüavad meeleheitlikult luua, kõrvutades meedias homode kannatusi juutide omaga ja luues sarnast tagakiusatud, kuid erilise äravalitud, rahva kuvandit. Viimasel ajal on aga uusi silte pandud ja seekord tundus gay label loomuliku lisana, eriti kui tasakaalustajaks lõin skinhead´i sõnaga brausimise võimaluse. Colour Me Kubrick oli atraktiivne vaid tänu John Malkovich´i poolt mängitud Alan Conway tegelaskujule, täpsemalt öeldes veel tänu mehe võrratule käitumisele ja garderoobile. Show keerles ümber Malkovich´i zestide, sõnakatkete ja liikumise, pilt millele rõivad andsid poole särast luues freaky glamuuri. Keskse tegelase väliselt oli aga tegu üsna igava looga mis läbiva jooneta kaua huvi ülalhoida ei suutnud. Selline Harju keskmine, tsill vaadata aga veits liiga veniv ja emotsioonidevaene. Tänud Laurile DVD eest, riiulisse sobib ikka panna. 2,5/5
"I've shaved off my beard off!"

20 comments:

Anonymous said...

Palju sul "Being John Malkovich"'i DVD väljalaenutamise päev maksab:) ilma naljata, mul kiirelt vaja, aga Eesti videolevis ei ole ja Soomes ka hetkel ladu tühi.

Trash said...

seda filmi mul polegi, võiblla Opsil on, küsi temalt. :(

edasi said...

jama jutt et pole eesti videolevis, igast videoplanetist saab kätte. üks esimesi dvd'sid mille ise ostsin

Trash said...

Ma korra soomes mõtlesin ka osta aga samas juba mitu korda nähtud ja on tänu sellele siiani ostmata jäänud. Hind oli Anttilas küll imeodav.

Anonymous said...

minu meelest olid need Eesti filmide arvustuste juures kasutatud pildid (mis ajasidki vist geisid närvi?) väga šefid, party on!

Trash said...

Eks pigem see, et kasutan tihti sõna pede ja mõnikord isegi piider.

"Tõ pilet peredast pazalusta!"

"Sam tõ peredast! ! !"

Lauri said...

Mismoodi mina sulle selle dvd andsin? Mul pole sllest filmist aimugi.
Gruz 200, millal sa sellest kirjutad?

Anonymous said...

heh-heh, nüüd on küsimus selles mis aastal Edasi oma esimese dvd ostis:) äkki saad ise laenata? eelmiseks nädalaks olid igaljuhul mingid ahvid kõik malkovichid ära ostnud. opsi võtan ka kohe käsile.

edasi said...

selle aasta alguses tuli see muarust müügile, siis ka ostsin. Ma arvan et tasub otsida küll, ise sain sadamamarketist (neil on seal teisigi mujal otsa saanud filme olnud, "Orgazmo" näiteks). no ja kui tõesti ei leia siis saan ka laenata.

edasi said...

ma arvan, et kustil võib see ka olemas olla

Anonymous said...

ok, ma uurin homme veel asja. ops on ka juba mobiliseeritud ja bush saatis lennukikandja.

Trash said...

Lauri, sa lausa kinkisid selle mulle sünnipäevaks.

Anonymous said...

Sadamarketis ei ole videoplanetit, kõige suurema filmivalikuga kauplus on seal sexshop:) Või millist sadamat silmas peeti?

Unknown said...

heh, jajah, ma ei mõelnud tegelikult sõna otseses mõttes sadamamarketit, vaid see supermarket mis on üsna rotermanni soolalao lähedal, ma ei mäleta mis ketti ta kuulub, ja videoplanet see ka polnud vaid mingi muu. muidu suur kodumaiste reliiside valik on veel ka Stockmannis

Lauri said...

Ma ostsin selle Trashile sünnipäevaks Kristiine keskuse Laseringist. Vblla sinna jäi veel, kuigi sünnipäev oli küll juba peaaegu 2 kuud tagasi.

Trash said...

Lauri, jutt ei käi filmist mille postitus see on, vaid ühest varasemast.

Anonymous said...

sain opsi käest, yeah!

Anonymous said...

veidi liialdamist konkreetsete sõnadega oli küll. kvoodiks oleks üks "pede" ühe kirjatüki kohta aga olenevalt kontekstist ei läheks ka "noobel pede" või "armas pede" jämeduste alla. ka mulle ei jäetud muide taganemisruumi, mis tähendab et käsk tuli otse tipust

Trash said...

"Being John Malkovich" oli Helsingi Stockmanis kenasti müügil, hind 6,90.

"Nobel pede" höh höh!

Anonymous said...

Malkovichi teema lõpetuseks nii palju, et lugesin läbi Kaufmani scripti http://www.script-o-rama.com/movie_scripts/b/being-john-malkovich-script-screenplay.html
ja see oli üllatuslikult sootuks bulgakovlikuma lõpuarendusega. Hollikad tegid vist omad korrektuurid.