Sunday, July 22, 2007

Cinema Of Death

Cinema Of Death - Bogdan Borrowski, Nico B., Olivier Smolders, Brian M. Viveros, Eriijk Ressler 1985 - 2005

Cult Epics nimelise väikereliisija poolt kokku pandud segu surmast ja kõrgema pilotaažiga ajunussist. Kogumiku parimast palast Adoration´ist ma juba kirjutasin eraldi postituse ja Nico B. lühiõudukas sado/maso Pig oli mul varem nähtud nagu ka samal DVD-l olev mehe varsem töö Hollywood Babylon. Järgijäänud käkerdiste suhtes mul aga palju sümpaatiat ei jagu. Le Pome võis aastal 1985 vaatajat šokeerida, kuna näitas kümne minuti vältel lahkamist mille peale luges hääl prantsuskkeelset kaunisõnalist poeemi, kuid mulle tundus see üpris tüütu. Faces of Death kino ei peaks nüüd enam kellelegi pinget pakkuma, pigem tekitab laipade lõikumine suure kunsti nime all tüdimust. Dislandia kasutas küll klassikutelt laenatud vanu filmikaadreid, kuid see mis lavastaja sinna juurde punnitas, pani vaid haigutama. Liiga kult minu jaoks, kuigi hulgas isegi üks pärl ja üks vaadatav lühifilm. Muidu ikka ilge meelevägistaja. 1,5/5

No comments: