Monday, October 19, 2009

Star Trek

Star Trek - J.J. Abrams 2009

Ega ma tegelikult suur Star Trek´i fänn ole. Originaalseeriaid olen vaadanud kuidas juhtub, Next Generation´it omal ajal MTV3 vahendusel väheke rohkem aga muude kõrvalsarjade koha peal valitseb täielik tühjus, ei ole huvi pakkunud ega kätteotsimist väärivaks pidanud. Filme olen siiski kõiki näinud - asi seegi. Põhimõtteliselt võib öelda, et Star Treki maailma kohta olen ma rohkem õppinud kuulates kauaegset lemmikut, rootsi sündipopi bändi nimega S.P.O.C.K, kui seriaaliepisoode vaadates. Olen rohkem BSG ja B5 mees, kui ST oma. Käesolevast uuest loost olin kuulnud vaid kiidusõnu ning läbi selle maalinud enesele vaimusilmis pildi hyper-ulmekast, Star Trek´ist kus visuaalselt kaunis pilt on segatuna hard sci-fi sisurikkusega ning nauditava actioniga. Pettumuseks avastasin aga, et teos on tüüpiline noortekas, selline popfilm mis kõigest ripsutab tiiba ulmega aga tõsist stoorit ei paku. Lapsik märul, lapsikud naljad ning rumal ajasrännulugu. No viimast on juba nii mitu korda meelelahutustööstuses ärakasutatud, et kui jutt ajarännule kaldus, kiskus juba nutuvõru suule. Teismeliste meelelahutus, tüüpiline sekskomöödia ainult, et ülikooliühika asemel kosmoselaevas toimuv. 2,5/5
My name is James Tiberius Kirk!

4 comments:

a said...

ma pole kunagi ühtegi ST seepi ega filmi vaadanud ning sellest filmist olin kuulnud ainult halba.
seega vaatama asudes oli latt nii madalale asetatud, et filmi lõppedes olin isegi kergelt üllatunud. niipalju siis eelhäälestusest.

aga anyway, liiga naiivhappy ikkagi, oleks võinud ikka väga palju tumedam olla.

Anonymous said...

No filmis oli nii seda mis positiivselt üllatas, kui ka vastupidist. See, mis aga kõige rohkem pinda käis on juba sõnastatud ühe teise arvustaja sulest: "although one thing I don't understand, whose idea was that the bridge of the Starship Enterprise must look like a fucking Apple store".

Colorado said...

ma pole küll vaadanud, aga tundub, et tegu pole täispika seebi järjega, vaid eraldiseisva filmina vanast meeskonnast uute näitljetega?

a said...

jep, nagu new beginning või nii