Wednesday, May 24, 2006

All Through The Night Buttobase !

Ookami Hero / Hero the Wolves - John Michael McCarthy, Tetsurou Takeuchi 2004

Paar päeva tagasi vaevas mind hilisõhtul küsimus, kas minna kohe magama või vaadata veel natuke telekat. Aeg oli üsna hilina ja otsustasin Guitar Wolfi DVD kogumiku kasuks, mis see 30 minutit ikka vaadata ei ole. Nagu Battery energiajoogi reklaamis, hakkas ka minu telekas ragisema, sädemeid pilduma ja välku lööma. Ekraani vahendusel voolas mu soontesse puhas power, mida Lääne teaduslikus maailmas tuntakse Rock´n´roll Energia nime all. Milline üüratu jõud peitub neis kolmes kõhnas Jaapani poisis. Olin kuulanud kahte nende albumit varem ja oman ka Guitar Wolfi Red Idol DVD-d, kuid kunagi pole neis nii palju toorest energiat olnud kui Ookami Heros. Arvatavasti tuleb tänusõnad öelda tugevatele video lavastajatele, rock´n´rolli vaim oli tabatud minu ettekujutuse jaoks ülitäpselt. Mõlemad mehed on Guitar Wolfiga koos ka filmi teinud. John Michael McCarthy The Sore Losersi ja Tetsurou Takeuchi kultus zombiefilmi Wild Zero. Ka bonusena dvd- olev USA kontsert oli raju nii esinejate, kohalolijate, kui ka minu jaoks teispool ekraani. Magama minekust ei tulnud peale videote vaatamist enam midagi välja, pelasin Suikodeni kella viieni hommikul.Õnneks oli järgmine päev töölt vaba.
Kawasaki Z11 750 Rock ‘N’ Roll

No comments: