Tuesday, May 04, 2010

Police State 4: The Rise Of FEMA

Police State 4: The Rise Of FEMA - Alex Jones 2010

Mart Kalvet rääkis siin, et Alex Jones´ist on saanud suur äri ja kui temaga nõustuda, siis ilmestaks Politseiriik 4 seda suurepäraselt, sest uut informatsiooni kui sellist ei jagata ning nämmutatakse taaskord läbi vanu teemasid. No näpuotsaga on muidugi ka seniavaldamata teavet, kuid suurem osa või sarnased situatsioonid on varem olnud lavastaja endi kui ka tema aatekaaslaste paljastusfilmides. Kui nüüd oleks tegu otsese raha teenimisega, siis jätaks see tõesti sedalaadi tunde kus vorbitakse järg vaid vanal rasval ja teenimise eeesmärgil. Alex Jones aga ei ole siiani läinud autoriühingute ukse taha saamata jäänud rahade eest lärmi lööma ning oma filme autorikaitse alla panema ning kuigi ma ei ole viimasel ajal seda "paljunda ja levita" juttu kuulnud, ei kahtle ma selles, et tal siiani midagi selle vastu on kui ta loomingut netis ning piraatkoopiat levitatakse. Kes tahab see ostab, kes tahab see tõmbab niisama või kopeerib sõbra pealt ja selliselt platvormilt alustades ei tahaks ma sõnapaari "suur äri" kasutada. Minu jaoks jäi väheütlevaks, ootan pigem Jones´i uut kompaktsemat teost kui see tekivaip. 2/5
Härra on taas vihane.

2 comments:

Lauri said...

Mart Kalvet rääkis siis kus? Mul küll see link ei avanenud...

Trash said...

Nüüd peaks link töötama.