Sunday, May 09, 2010

Filmiküsitlus - Mänts

Mõned aastad tagasi nägin Ulmelaagris Mart Kalvetit ja Junk´i Smõugi särgiga ning tahtsin kangesti enesele ka üht enne kui bändi muusikaga üldse tutvunud olin. Mart siis lubas tuua ja üks öö helistaski. Väitis, et on Tartus Smõugi konsal ja küsis mis suurus mulle sobib? Paar päeva hiljem sain särgi kätte aga oh häda, tegu ei olnud üldse sellise kahetoonilisega kus krae ja varrukarandid ning särk ise eri värvi, nagu bossimatel meestel vaid kõigest ühete tooni T-särgiga. Isegi kirja "Lõunaosariikide stõunerpioneerid" ei olnud peal, üksnes bändi logo. Nüüdseks on mul küll juba 3 erinevat Smõugi T-särki aga seda seitsmekümnendate stiilis kahe eri värviga ei leidu mu kapis siiani. :(

Nimi: Mänts
Bändid: Smõuk, Voog
Myspace: Smõuk
Myspace: Voog

1. Millised filmid sulle muljet on avaldanud, ehk mis on sinu lemmikfilmid?

Eriti eredalt on meeles Rok dábla. Juhtusin seda mõned aastad tagasi ETV-st poole pealt nägema ja järgmisel päeval lihtsalt pidin töölt pika lõuna varastama, et kordust tervenisti vaadata. Seal on kõik olemas, mis mulle meeldib - huumor, kiiks, muusika...
Norrakate Svidd neger lõi ka elu lõpuni pahviks. Geniaalne!
The Big Lebowski ja Fear and Loathing in Las Vegas on lihtsalt iseenesest mõistetavad ;)
Tegelikult võikski heietama jääda...

2. Milline oli viimane meeldejääv filmielamus?

Vaatasin paar päeva tagasi esimest korda grungedokumentaalib Hype!. Saundträkk oli eelmise sajandi lõpus mu lahutamatu kaaslane, aga filmi juhtusin alles nüüd nägema. Parem hilja, kui mitte kunagi.
It Might Get Loud meeldis ka loomulikult.
Eesti asjadest on vist Jonathan Austraaliast kõige rohkem puudutanud.

3: Mis muusikat viimasel ajal kuulanud oled või julged soovitada?

Ostsin mõned päevad tagasi Nina Simone "Wild is the wind" LP ja sain nagu puuga pähe. Vot seda julgen valimatult kõigile soovitada!

Tänan Mänts!
Kaader dokumentaalfilmist Hype!

6 comments:

Kalmsten said...

ESSA ! BELLE AND SEBASTIAN!!!

Ps. Mõistan su valu selle särgi teemal seltsimees, ehkki ise seda näind'ki pole.
Oli sel krae ja kaks nööpi ka?

Trash said...

Tean mis särki silmas pead aga ei olnud sedalaadi klassikaga tegu.

Kas see Bell ja Sebastian joke juba ennast ära ei tüüta, härra MNC? Oled nagu viimane mohikaanlane kes jäänud veel seda nime pomisema.

Kalmsten said...

viimane künkal!

Lauri said...

Se kaader dokfilmist näeb välja täpselt nagu ükskõik milline suvaline lõik Tartu maanteest.
Huvitav et Mänts rohkem psühhedeelset stonerit ei propasgeerind aga ma võin seda ka ise teha.
Huvilistel palun kirjutada mulle. Aga kuna ma nalja ei mõista siis seiklusteotsijatel ja alkoholiga liialdavatel seltsimeestel pole mõtet üldse punnidagi

Unknown said...

Eks see muusikasoovitus oli hetkeemotsioonil põhinev. Nagu seegi - http://venenosdorock.blogspot.com/2009/12/roland-kovac-new-set-love-that-1972.html

Trash said...

Ma hakkan täna ise ka oma blogiküsitlustes vastanute muusikasoovitusi lähemalt uurima, vaja kolmeks päevaks tööle uut head mussi kuulata võtta.

Mäntsi soovitatud German Prog Psych läks kohe loosi.