Sunday, May 02, 2010

Modern Ethnic - Modern Ethnic

Modern Ethnic - Modern Ethnic
St. Records 1995

Tracks 1 - 11

Rainer Jancis oli mu väga hea sõber ja samuti Gert Sarv ning mul oli südamest hea meel kui nad omavahel tutvusid. Eriti õnnelikuks tegi aga fakt, et tüübid otsustasid koos muusikat tegema hakata ning poole aasta jooksul üllitati kaks kassetitäit elektroonilisi saunde. Lood olid vaid nubritega nimetatud ning kasseti vahelehed minimaalselt infot sisaldavad, kusjuures esimese helikandja kaaned olid kokku kägerdartud ja siis kassettikarpi topitud ning järmisel lihtsalt pahupidi nii, et kaks karbikaane küljes polevat lindifiksaatorit olid löönud paberisse augud. Esimene pesumasinast läbi käinud kaantega oli käesolev omanimeline, teine ilmus nime all "Loops". Tänu Rada7 kasutajale Koidule, kes rippis magnetlindi mp3 formaati, sai taas üle hulga aja Modern Ethnicut kuulata ning aeg on nende tööd vaid parandanud, pakkudes kohati tänapäevaseid tumesaunde ja moodsalt kõlavat minimalistlikku elektrot segamini oma aja helikaardiga. Tõmmake teiegi alla ja nautige!


Tänan Rainer ja Gert, ning erilised kiitoksed lähevad muidugi Koidule!
Gert Sarve disainitud laud. Arvata võib, et taamal on tema vinüülid, mehel on täpselt just selline muusikamaitse.

6 comments:

e said...

ei märganudki, et radas see postitatud olnuks.

Trash said...

See oli üheksakümnendate, mitte Modern Ethnicu teemas.

Unknown said...

edasi ütles:
ma ka tõmbasin selle mõni aeg tagasi radast. ja ma ei suuda ühtegi head sõna selle peale öelda. täiesti kohutav mu arust. mis aga oli positiivne leid - Enaune. väidetavalt galaktlani projekt enne von sucki.

Trash said...

Mind jälle jättis see Von Suck külmaks, Enaune oli veits parem.

Margus U said...

ma võitsin enaune plaadi Müürivahe tn ex-nunnakloostri peol. praegu vist on jälle seal klooster. kogu plaat oli kantud väikse printsi pajatustest ja mina, kui 14-aastane äsja hard-on'e saama hakanud noormees couldn't care less..kuigi muusikaline pool pakkus huvi, sest väänasin ju isegi soundclubis tol ajal kraami ning ka enaune paar lugu sattus sc formaadis mu kätte...

Trash said...

Kas soundclubis sai lõpuks ka midagi sellist valmis väänutud, et hetkel häbenema ei pea?