Wednesday, May 05, 2010

Filmiküsitlus - Jaan Pehk

Jaan lubas mulle anda oma uue plaadi juhul kui viitsin sellest 10 000 halvustava sõnaga arvustuse kirjutada. Olin muidugi nõus, panin 10 000 plaati negatiivsest küljest näitavat sõna kenasti ritta, tõe huvides mainin küll kohe ära, et kaks neist olid inglise, kolm soome ja üks (see kõige tuntum) venekeelne, kuid plaati ei ole siiamaani mulle pihku pistetud. Järelikult oli mu vanavanematel ikka õigus kui vanaisa hoiatas mind salakavalate maalt pärit inimeste eest ja vanaema lisas, et ära usalda maalt pärit paksusid, need kõik puha linnarahva töövaevast ja elumurest end nuumanud! Ja mustlasi ei tasu ka usaldada!

Nimi: Jaan Pehk
Bänd: Orelipoiss
MySpace: Orelipoiss
Koduleht: Orelipoiss

1. Millised filmid sulle muljet on avaldanud, ehk mis on sinu lemmikfilmid?

Enim on mulle mõju avaldanud dokumentaalfilmid. Nö. mängufilmidest meeldivad õõvatekitavad psühholoogilised või ka absurdsed thrillerid. Üks filme, mis senini häirib ja seetõttu ka meeldib on "Taxidermia". Samalt Ungari rezhissöörilt on üks kõva film veel "Hukkle", milles mängitakse tugevalt olmehelidel, verbaalne dialoog on pea olematu.

2. Milline oli viimane meeldejääv filmielamus?

Osalemine Ove Mustingu lühimängufilmis "Kallis sõber, Sind austan"

3: Mis muusikat viimasel ajal kuulanud oled või julged soovitada?

Peamiselt sõprade tehtud või soovitatud muusikat. Kuna ma ei pea ennast ütlejaks, mida keegi kuulama peaks, ei julge ma ka midagi soovitada. Seega - ärge kuulake vahepeal midagi.

Tänan Jaan!
Kaader filmist Hukkle.

No comments: