Saturday, May 01, 2010

Greek Street : Blood Calls for Blood

Peter Milligan, Davide Gianfelice - Greek Street #1-5
Vertigo 2010

Horror-fantasy sari mis segab kokku seksuaalperverssusi, kokni pättide ja gängsterite krimimaailma ning muistseid kreeka legende, kusjuures isegi loo jutustamisstiil ja rütm on võetud klassikaliasest kreeka näitemängukunstist. No meeldis, kuidas sa ikka ütled halva sõna koomiksile mis algab sellega kuidas poeg (Oidipus) oma emaga seksib, ta seejäärel tapab ning kuna jääb hulludes tundma oma ema pussy lõhna riista küljes, lõikab meheuhkuse maha. Jään järge ootama.

8 comments:

Lauri said...

Lahe et meeldis. Ma ka ostan seda edasi, jääb aint loota, et USAs ka paljudele meeldib ja sarja ootamatult ära ei lõpetata, nagu paljude asjadega on juhtunud...

Trash said...

Meeldis jah, kuigi pliiatsijoon ei olnud just minu jaoks, veits liiga pop ja noortepärane. Aga huvi tekkis, et mis edasi saab ja kas ikka keeratakse veelgi tumedamaks?

ruut said...

Rohkem koomiksiarvustusi Trash! Rahvas nõuab!

Trash said...

No vähemalt neli on tulemas, nii palju albumeid sõber mulle hiljuti laenas. Vahepeal ei olnud aega ka, lugesin autokooli jaoks.

Rakeback said...

See on üks haigematest koomiksitest minu arust :D. Kuigi seda lugedes tekib hea vaheldustunne ei tohiks seda koomiksit laste kätte anda

Lauri said...

No ma olen ikka oluliselt haigemaid näinud, igasugu perverssustega tegeletakse nii Preacheris kui Transmetros, mis siin Grant Morrisonist (Filth'ist näiteks) üldse rääkida...

Trash said...

Ma arvan, et herr Rakeback tegi pisikese kommentaari vaid selleks, et me ta nimele klikkides jõuaks kommertslikule pokkerilehele ning koomiksitega ei seo teda just peale Miki Hiire miski.

Lauri said...

Õnneks ma ei kliki kunagi mingite suva jorsside nimedel