Thursday, August 06, 2009

Adventureland

Adventureland - Greg Mottola 2009

Kas viga on vaid ainult minus aga igaljuhul hakkavad sedalaadi komöödiad kõik sarnastena tunduma? Näiteks tegevuse toimumise aeg. Mul võttis veerand tundi aega taipamiseks, et kõik toimub kaheksakümnendate lõpus ja mitte tänapäeval, sest sedalaadi "pisikeste armsate ja mitte väga imalate" draamakomöödiate stilistika on alati sarnane, ikka peab seda retrovärki sisse ajama, alati on kellegi käes ruubikukuubik või burgerphone ja seljas kümnendeid vanad sekkari riided. Väikelinnad kus sajandeid miski ei muutu, vanemad kes väheke veidrad tunduvad, sõbrad kel halb huumor veres, autod mis paari aastakümnesed loksud ja retro muss mis taas ja taas ringiga tagasitulles populaarseks saab. Ausõna, kui telekast ei oleks Ronal Reaganit näidanud, kirjutaksin ma sellest filmist kui tänapäevasest noortekast. Ja siis need nerd´id. Kuningnerd Napoleon Dynamite sai järsku popiks ja enam ei saa ühtegi filmi ilma nerdideta vändata, ikka peavad need nohikud platsis olema ja lõpuks kõiki neide oma laheda targa jutuga jalust rabama. Selline mõnus tore filmike aga kogu aeg püsis tunne, et seda kõike olen ma juba varem näinud. 3/5

4 comments:

Unknown said...

vg silt jäi panemata. Too nohik oli mingis arcade mängus proff ju.

Unknown said...

6/10 on mu lemmikhinne muuseas.

Trash said...

Suur t'nu Ralf, kus n'ed videom'ngude v]i m]nd muud labelit puudumas, anna m'rku!

Trash said...

6/10, high five!