Sunday, May 06, 2007

The Last Battle

Le Dernier combat - Luc Besson 1983

7 comments:

Ulmeguru said...

Kas Sul see film ka on... või ainult plakat... olen ammu näha tahtnud...

Trash said...

Mul seda pole ja olen ise ka kaua näha tahtnud. Siiski see on olemaS OPSIL, MUL LIHTSALT POLE MEELESA OLNUD TALT kunagi küsida. Nüüd peaks rohkem rõhku panema, proovin meelde jätta.

Anonymous said...

Tartu Eedeni filmipoes on see laenutusriiulil - ei tea kuidas see küll sinna eksinud on aga ta on.

Trash said...

Tallinna Kristiine keskuse Laseringis ka aga ega raha eest laenutama hakka kui võib sõbralt võtta. Sul Nuks on see Opsilt laenamine keerukam, pead vist Eedenisse minema. Ha ha.

Mustsiil said...

Teemaväline asi.

Äkki oskad väikest popfilmialast nõu anda. Nimelt oleks vaja mõnda saiti või asja, kus oleks kirjas kõik Bond göörlid....välja toodud nii "head" kui "pahalased". Vaja oleks seda ühe veidi seksistliku uurimuse jaoks :)

Ulmeguru said...

Google
http://en.wikipedia.org/wiki/Bond_Girl
http://www.bondmovies.com/girls.shtml

Trash said...

He he ! Loodan, et Ulmeguru linkidest on kasu, ma ise poleks osanudki soovitada.