Sunday, May 20, 2007

Family Guy - 4 season

Family Guy - 20th Century Fox Television series 2004

Kutsuge mind ketseriks ja saatke tulesurma, kuid ikka julgen avalikult ja valjuhäälselt tunnistada kõigile, et mulle meeldib Family Guy Rohkem kui Simpsonid. Peter Griffin meenutab mulle kangesti mind ennast, isegi välimuselt oleme väheke sarnased, eriti peale seda kui Kati mulle 2 paari rohelisi pükse õmbles mida ma alati kannan. Armastan Peter´iga samu asju - süüa, peeru lasta ja oma abikaasat. Satume sarnastesse seikluslikkudesse ja piinlikesse olukordadesse, kuigi jah, kukega ma viieminutilisi kaklusmatše veel pidanud ei ole. Homer Simpsoniga mul sellist hingesugulust pole kunagi tekkinud, kuigi seda seriaali meeldib samuti vaadata. Family Guy on võrreldes Simpsonitega ka hulga kaootilisem, veidram ja ropum. Kus sa muidu kuuleksid ja näeksid niipalju head huumorit seoses homoseksualismi, insesti, pedofiilia ja sodoomiaga. Ainult Family guy Peter saadab oma tütre kohtumisele kommionuga ja ronib ise oma poja kaissu samal ajal kui Lois on abiellunud pere koeraga. Välja lõigatud kaadrite hulgas on seda friiki seks stuffi veelgi, liiga karm, et otse eetrisse paisata. Nagu kolme varasema hooajaga, jäin ka seekord väga rahule ja sain hingest naerda. 5/5
Kati ja mina, ehk Lois ja Peter.

No comments: