Thursday, May 10, 2007

Zombie Movie

Zombie Movie - Ben Stenbeck 2005

Minu zombie-fever jätkus filmiga mille olin umbes pool aastat tagasi foorumis jagatud lingilt alla laadinud ja oma kõvaketaste rägastikku ära kaotanud. Nüüd siis otsustasin end kokku võtta, filmi üles otsida ja hoolimata vaevast windowsi faili arvutiekraanilt näha, see ikkagi ära vaadata. Õnneks oli tegu lühifilmiga ja piin arvuti taga filmiõhtut korraldada kestis vaid 15 minutit. Millegipärast oli mulle jäänud lingi jagaja jutust mulje justkui oleks tegu ta sõbra mingitlaadi koolilõputööga. Ei tea, lõputööks nägi küll liiga hea välja ja IMDb näitab seda, et lavastaja oli "El Senor de los Anillos´e" filmitriloogia eriefektide meister aga mine tea. Järsku läks veel peale suurprojektis osalemist ka ise filmikunsti õppima. Uus-Meremaa jors igaljuhul ja lõputiitrites on kiitokset ka Wingnut´ile. Uus-Meremaa tundub üldse kuidagi eriti zombie, gore ja splätteri-lembeline maa olevat, ma olin alul näiteks täiesti kindel, et ka Evil Aliens on Made in New Zealand toode. Zombie Movie on aga kohe kindlasti ja täiesti vääriline Jacksoni tööde järglana. Lugu kolmest fubarlikust metalheadist zombiedest ümberpiiratud autos ilma bensiini, söögi ja suitsuta oli väga nutikas, põnev, naljakas ja heade näitlejatöödega. Must huumor möllas täiega kolme autos lõksus istuva idioodi seas ja asja ei parandanud seegi, et ühel neist olid käel sügelevad hambajäljed. Mõnus. 4/5
Hard rock hallelujah ! Airheads and zombies.

5 comments:

paranoiadisco said...

Ohhhh...

Trash said...

Mis ohhh ? : )

paranoiadisco said...

Ei, tundub huvitav. Ega sa ei tea, kust ma seda hankida saaks. Vaatan, et kodukal pakuvad seda tasuta allalaadimiseks, kuid selleks peab Steam arvutis olema...

Trash said...

Võin ise esmasp. üles panna public trackerile ja saadan sulle siis lingi.

paranoiadisco said...

Tegutseb! :)