Monday, May 14, 2007

The Descent

The Descent - Neil Marshall 2005

13 comments:

Unknown said...

See reklaamlause Alieni kohta pingutab üle, aga poster ja film on mõlemad tasemel. Minu arust oli küll krdi põnev film.

Trash said...

No film mulle nii väga ei meeldinudki aga see poster küll. Mitte, et just originaalne oleks aga kuidagi jäi silma. Film oli samas oma girl-poweri teemaga huvitav, lihtsalt mingid maaalused junnid ei pakkunud pinget. : )

Unknown said...

Sul on standardid lihtsalt nii kõrgele seatud aasta(kümnete?) pikkuse kogemusega. :)

Trash said...

Võib-olla tõesti on standardid kõrged aga samas on tihti tegu ka hetkeemotsiooniga. Kui pisiasi häirib, tundiub terve film junn. Ja vastupidi. Ega ma ütle, et igav vaadata oli aga näiteks täna poes nähtud 49.- kroonist dvd-d enda riiulisse ei vaja.

Hauakaevaja said...

Peaks ka vist ära kaema, paljud kiitnud. Aga skeptilisus säilib sellegi poolest.

opstops said...

Mu arust oli täitsa ok--hea ajaviide ja ega samas taoliselt filmilt midagi muud ei ootagi.

Trash said...

Ops ütleb enam vähem mida isegi arvan. Vaatasin huviga aga huvi oli vaid vaatamise ajal.

ACHTUNG !!! DAS IST DESKENT !!! ACTUNG !!!

paranoiadisco said...

Eks ta selline suhteliselt ülehaibitud teos olegi. Hea meelelahutus oli, muud ei midagi...

Tauri Punder said...

Ärge lööge...aga ma pole veel filmi vaadanud. Mingi 3 kuud vist olemas juba, üldse ei tõmba. Kurbus tuleb.

Unknown said...

Mul oli nii, et algus oli jõle igav ja tegin fast forwardit kohani, mil nad koopasse laskusin. Siis tegin veel natuke fast forwardit. Aga siis tulid kollid ja asi läks huvitavamaks. "The Descent" on IMHO võrdväärne Marshalli "Dog Soldiersiga". Mõlemal on omad eelised, tegelt. "Dog Soldiers" on meelelahutuslik, "The Descent" jälle hirmsam.

Trash said...

Mulle Dog soldiesr meeldis, kuna sõjaväelased libahuntide vastu tundus uudne. Vanasti ikka luusis karvane mees lihtsalt surnuaial ja hirmutas lesknaisi.

Unknown said...

http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Dali_women_skull.jpg

He-he...

Unknown said...

http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Dali_women_skull.jpg

et saaks klikkida!