Tuesday, October 12, 2010

Mass In Comatose - Sempiternal Nightmare Industry

Mass In Comatose - Sempiternal Nightmare Industry
Wasteland Sounds 2010

1. Sempiternal Nightmare Industry
2. Control The Masses
3. Indoctrination
4. Chemical Lobotomy
5. Undead Terror Of Dominance



Olen päevi pikki kuulanud kohalike pagan/viking/ultra brutal/ depressive/raw/atmospheric black metal bändide MySpace aadresse, tirinud alla mp3-sid ning uurinud kodulehti. Hüva kraami on leidunud küllaga, eneselegi üllatuseks on paar bändi suisa suu ammuli võtnud. Aga lõpuks kiskus ikka üheülbaliseks ära, kuulad küll ja meeldib aga iga järgmise bändiga hakkas kõrv tasapisi tuhmuma, ind vaibuma ning peagi avastad, et kõlab hästi küll aga ega eriti kuulata enam ei viitsi.

Seetõttu tuli Sortsi kingitud Mass in Comatose´i viie looga EP just õigel ajal, süstis korraliku portsu energiat ja lükkas oma teravamate jõulisemate helitrügimistega eest tropi mida vaikselt voolav bläkk oli jõudnud tükihaaval mu kõrvapõhja kanda. Piisavalt mitmetahulise ülesehitusega lood, klappidega kuulates mõistetavad asjalikud tekstid ning sobilikult üldpilti asetatud helikillud ja sämplid. Death metalist omal ajal mööda kõndinud ja siiani vaid harvu kokkupuuteid omava tüübina ei oska ma bändi mingile skaalale asetades väita, et see oli stiilisiseselt hea originaalne või too halb. Ütlen vaid, et mulle meeldis. Ja võtan homme tööle kaasa, kuulan veel neljas kordki plaadi läbi.
Pilt pärit bändi MySpace lehelt.

6 comments:

Lauri said...

Peaks ka kuulama. Bläkk mind ei huvita üldse, death aga küll.
Vaatame, kas on ka midagi väärt...

Trash said...

No eks ütle siis hiljem oma ekspertarvamus.

edasi said...

ma ei suuda kuidagi nime meenutada, a prantsusmaal tegutseb üks eestlaste bänd, mis teeb sellist suht vanamoodsat deathmetalit ja tehniliselt sellisel tasemel, et ainult kuula ja imesta.

Lauri said...

Bloody Sign v? Rohkem küll black aga eestlased mängivad tõesti seal. Või noh, eesti juurtega mehed.

edasi said...

oli vist jah Bloody Sign. a see plaat mida ma kuulasin küll black mingist otsast polnud. Selline üsna traditsiooniline tehniline dm, Gorguts'i meenutas võibolla natuke. a võibolla neil on nüüd midagi uut ja teistsugust juba väljas

Trash said...

Ma vist ostan Mass In Comatose´i kasseti ka, saab rinnamärgi kauba peale.