Wednesday, October 18, 2006

Lawrence of Arabia

Lawrence of Arabia - David Lean 1962

4 comments:

Anonymous said...

tead, ma ei osanud kuskile kirjutada seda, ma siis panen kommentsiks. Kas mingit mõistlikku dvd-de kataloogimisasja on olemas? mul kasvab see riiul suureks, peas ei suuda hoida kõike. IMDb oma näiteks imeb, sest puudub võimalus seasoni kaupa lisada, lisaks on dvd-sid mis ei kvalifitseeru IMDBb jaoks filmideks jnejnejne. Igast maha laetavaid asju on mustmiljon, aga just onlain asja? või peaks ise kirjutama?

Trash said...

Ma ise ei kasuta, kuna lihtsalt poleks aega täiendada korralikult, kuid mu sõbral on üks normaalne proge. Lasen tal siiasamasse mingit inffi sulle panna.

opstops said...

Mina ise kasutan niukest asja.
Siit saab aimu kuidas nimmar netis välja näeb- http://www.zone.ee/opstops/
Samas on olemas ka tasuta prgesid millega saab asja aetud, aga nende kohta pole mul eriti palju infot. Siin üks taoline abiline

Nuxx said...

praktikas see "abiline" eriti ei tööta sest ikka peab ise otsima riiulite sügavusest ja leidmis % on nii umbes 45, pean silmas eelneva kommentaari isikut