Thursday, November 18, 2010

Technocalyps

Technocalyps - Frank Theys 2006

Mõned kuud näidati seda dokumentaalfilmi mingitlaadi robotitefestivali raames kus peale käesoleva doki sai veel pettuda Karl Bartose tuimas lives ja kuulata tarkade jutte masinatest. Mina sellest festarist osa ei võtnud, jõuab siis igale poole aga Madis Nestor pillas FaceBookis kiituse ja sellest alustades hakkasin otsima diski mille lõpuks kaleidsin, kahjuks küll oli see hollandi permasubbiga aga siiani paremat reliisi ei ole. Lausa veider, et mitte, sest dokumentaalfilm vääriks kindlasti multisubbiga väljalaset, teema on ju piisavalt intrigeeriv, et kogu maakera rahvas pilgu peale paneks. Suur teaduse ja tehnikaimetleja ei ole ning seeläbi tuli mitmed dokis näidatud asjad üllatusena, kuulsin neist kas esmakordselt või ei osanud ette kujutada, et areng mitmes vallas nii kiire olnud. Palju mõtlemisainet.
Ma ausalt öeldes ei kujutagi ette kuidas kinosaalis kogu kolmeosalist dokki järjest vaadates meestel pea kuumaks ei läinud, mina võtsin nädalas ühe episoodi ette ja jagus mõtlemisainet järgnevaks seitsmeks päevaks. Aga ju siis minu aju on väiksema ram´iga kui tavalistel noortel ega oska moodsamate mudelite moodi infot töödelda. Jää nüüd muud üle kui end esimesel võimalusel modida lasta, paneks ajukiirust ja mahtu juurde, infrapuna nägemise ja liigkaalu vähendava geeni. Teen ära! 4,5/5

6 comments:

Kalmsten said...

Sa muidu Black Deathist ka plaanid kirjutada ?
Oleks mõnus sinu muljetust ka lugeda, et ehk nii sooviloo korras, kui muidu ei viitsi... :D

Trash said...

ikka kirjutan nagu igast vaadatud filmist. kas nüüd kohe või kuu aja pärast aga kirjutan ikka.

mr.nestor said...

eks ta oligi päris kange vaatamine nii 3 osa järjest ja tegin vaheapeal märkmeid nii palju, kui jõudsin.

Anonymous said...

Mitu megapikslit sul on?

Unknown said...

Mul on ilma softsubideta täitsa ametlik disk olemas:) Tahad?

Trash said...

Tänan pakkumast Sten aga ega mul oleks sellega vist enam midagi teha ja isegi kui oleks, võtaks meil diski üle andmine liigset energia ja ajakulu. Aga ma jätan meelde ja kui v'ga vaja, pöördun sinu poole. Tänan!

PS. Saada mulle meilile või FaceBook´i kaudu oma telefoninumber, helistan seoses ühe veidra ideega.