Tuesday, November 09, 2010

A Nightmare on Elm Street

A Nightmare on Elm Street - Samuel Bayer 2010

Freddy Krueger tundus lahe. Ma ei saa siiani õieti aru mis tema juures nii köitev oli, kuid omal ajal sai isegi saksa filmiajakirjast pilte välja lõigatud ja seinale kinnitatud. Kuidagi oli selline õudusikoon mis väga hästi meelde jäi ning sinna kinnistus, kuigi filmidest olen vist vaid paari järge ja kolm korda põhilugu vaadanud ni, et fänniks mind just pidada ei saa. Igal juhul huvi oli piisavalt, et ka uusversiooniga tutvuda ning ega seda just mahavisatud ajaks nimetada või. Pigem oli ta minu jaoks samasugune nagu ka kõik teised Freddy filmid, mitte eriti õudne ega efektiderikas, kuid taas selle vana hea kindaga, kaabuga ja triibulise kampsunniga. Kahjuks ka uue inetu kummimaskiga, aga ajaviiteks kõlbab ja paar unenägu on isegi täitsa head. 2/5
No kust see teradega kinnas küll tulla võiks?

10 comments:

Gendri said...

Arvasin, et Freddy läks puhkusele pärast seda, kui ilmutas end korraks South Park's... aga näe, vaadatav veel.

Trash said...

Ma ei ole vist eda South Park´i osa näinud. Aga pole ka ime, sari on vaid juhuti ja telekast mu silmade alla sattunud.

Kalmsten said...

Freddy kikib ässi raisk, aga seda uut-vana-filmi ma eelisjärjekorras küll vaadata ei viitsi.

Anonymous said...

Jason teeb Freddyle ära, iga kell

a said...

Teeb ta jee Freddyle ära.

Anonymous said...

Ei tee siis vä

Kalmsten said...

Ega ei tee ikka küll neh. Kriips-kraaps ja hokimask langeb - koos peaga.
NAH!

Anonymous said...

Alien ja Predator ühendet tiimina oleks paras vastane Jasonile.
Freddy las langetab teismeliste plikade päid nende märgades unenägudes.

Anonymous said...

Mad Max ja Machete teeks tegelt ka Jasonile ära

Trash said...

Millal see Machete Rahvakinno jõuab, tahaks ka juba näha.