Thursday, November 12, 2009

Son of the Gun #1: Sinner

Alexandro Jodorowsky, Georges Bess - Son of the Gun #1-2 : Born In The Trash, The Presidents Dogs
Humanoids / DC Comics 2004

Olles just Jodorowsky vaimustuse tipul, tabas mind eile tööl ülimeeldiv üllatus. Sõber oli jätnud sinna kilekoti koomiksitega mida ta linna jooma minnes ei viitsinud kaasas tassida ning mina olin just unustanud kaasa võtta kohustuslikud autokooli materjalid, kiikasin kilekotti ja mis ma nägin? Neljast koomiksist kolm oli Jodorowsky kirjutatud. Uhh, õnnepäevad! Tegin kohe sabaga mõrvari seiklustega algust.

4 comments:

Lauri said...

Kuule, me just Nuxxiga eile arutasime - need olid mulle ette nähtud, nii et loe kõik kähku ahvikiirusel läbi ja siis tahaks kogu kotitäit teisipäeval tavalises kohas saada.

Trash said...

Mis ahvikiirusel? Ära teinekord jäta omi asju minu juurde, võta kaasa ja saad kasvõi kohe lugeda. Hea, et ma üldse ruumi teistkordselt läbi vaatasin ja need kõrvale panin, muidu oleks teoreetriliselt võimnalik, et mõni oleks need ühes viinud.

Lauri said...

No küll need oleks meeles olnud. Ma oleks ise tagasi tormanud. No mitte ahvikiirusel aga käbedalt siiski. Näe, esimene ongi juba läbi...

Trash said...

No tegelikult on kõik läbi ja saad teisipäeval.