Tuesday, November 24, 2009

Lucifer - Mansions of the Silence

Mike Carey, Peter Gross, Ryan Kelly, Dean Ormston, David Hahn - Lucifer #36-41
Vertigo 2004

Võtad iga Luciferi koomiksi kätte väikese kartusega, et nüüd läheb liigseks metafüüsikaks kätte, sõber ju hoiatas selle eest. Loed läbi ja saad aru küll religioossete ning filosoofiliste arutluste muutumisest keeruamaks, kuid ei midagi ülejõu käivat, seiklust ning põnevust jagub piisavalt, et inglite omavahelised nägelemised liiga kuivaks ei jääks. Endiselt selle sarja fänn!

4 comments:

Lauri said...

Eh, no need to worry, The Incali teises osas oli viimasel 20 leheküljel rohkem diipi ja metafüüsikat kui kogu Luciferi sarjas kokku

Trash said...

Kuidas Incal meeldis muidu? Mulle läks väga peale, eriti just siis kui oli komöödia aseme see nn. diip.

Lauri said...

No ma pole mingi eriline diibisõber ja The Incal läks minu arust langevas joones. Lõpp mulle enam eriti ei meeldinud.

Trash said...

Mul just läks teine huvitavamaks, lollitamist vähem, sisu rohkem.