Monday, January 19, 2009

The League of Gentlemen : Live at Drury Lane

The League of Gentlemen: Live at Drury Lane - Steve Bendelack 2001

Esimesed 45 minutit lavaesinemist oli igav, edasi läks juba paremaks, kuid muigest rohkem ei teeninud pakkuja midagi. Alul ajas mind isegi närvi tegelaste smokingus esinemine kus vahetati vaid prille või kübaraid ning vaataja pidi mõistatama, et milliseid Royston Vasey elanikuga tegemist on. Hiljem asuti ka riideid vahetama ning toodi "local town" dekoratsioonidega esile, kuid huumor jäi ikka kas pinnapealseks, esimese hooaja nalju kordavaks või siis sisaldas mõningaid mitte just eriti hästi väljakukkunud improvisatsioone. Tegu oli klassika staatusesse tõusnud huumorisarja haleda lavakoopiaga mis kindlasti teatris vedas kaasa, kuid teleekraani vahendusel jättis nadi mulje. Minu The League of Gentlemen´i edetabel oleks järgmine:

Teine hooaeg
Esimene hooaeg
Jõulu-eri
Kolmas hooaeg
Käesolev Live esinemine
Mängufilm

The League of Gentlemen Are Behind You lavaesinemine on nägemata ja hetkel hinnatavat arvesse võttes, vast nii ka jääb. 2/5
Hea vähemalt, et Papa Lazarou oli lavale lubatud.

10 comments:

Anonymous said...

Tra, ma vaatasin juba et League of Extraordinary Gentlemen, aga selgus hoopis mingi sitt...


L.

Trash said...

Sinu pakutud filmi arvesse võttes olks list selline:

Teine hooaeg
Esimene hooaeg
Jõulu-eri
Kolmas hooaeg
Käesolev Live esinemine
Mängufilm
League of Extraordinary Gentlemen

A. Moore´i koomiksiga aga:

Teine hooaeg
League of Extraordinary Gentlemen
Esimene hooaeg
Jõulu-eri
Kolmas hooaeg
Käesolev Live esinemine
Mängufilm

Anonymous said...

Mulle film täitsa meeldis, kuigi koomiks muidugi rohkem. Seda teist Leaguet millest sa kirjutad ma üldse ei teagi

L.

Trash said...

Tegu süsimusta huumorit täis topitud briti seriaaliga kus halba maitset lausa surutakse peale ning headest hulludest karakteritest puudust pole. Opsi DVD-d on minu käes praegu, ma ei usu, et tal midagi vastu oleks kui laenan sulle.

Anonymous said...

No laena
kahtlen aga kas asi mulle meeldib. kahtlen sügavalt.

L.

Trash said...

OK, eks küsin Opsilt üle ja annan esimese sesooni, kui meeldib, saad teise ja kolmanda ka. Hooajas 6 episoodi mil pikkuseks 27 min., all on soome subtiiter.

opstops said...

Mul pole Laurile filmide laenamise vastu midagi nii et anna rahumeeli.

Mart said...

Eks ole eneselgi see vana lemmik suure kollektsioonina DVD peal riiulis (kõik hooajad, mõttetu fluff ja jõulueri). Esimene ja teine hooaeg on tõepoolest parimad, aga pärast seda kukub kvaliteet märgatavalt. Filmist ma parem ei räägi.

Laiv oli suuresti pettumus, ilma kostüümideta laval istumine ei ole nende meeste puhul minu jaoks piisav.

Samas aga ei saa ma jätta juhust kasutamata ning tungivalt soovitada sama sarja raadiošõud, kus mõned ekraanile võõrad karakterid üles astuvad (muu hulgas mõrrast raadiomutt, kääbusest härra Ingelby, väga teistsugune pööre Dentonite tütarde osas, nimeta telefoneerija, tükeldatud kehad raudteejaamas jpm). Raadios kõlab kogu lugu sootuks paremini, sest näitlejatena ei ole punt minu jaoks nägusid pidi kuigi karismaatiline.

Raadiosaadet on originaalis kokku kuus episoodi, pikkus ~28m tükist.

Kel leidmine raskusi tekitab, võin abiks olla.

On The Town With The League of Gentlemen (amazon.co.uk)

Trash said...

Kuulaks küll aga mul pole lihtsalt sellise asja jaoks aega ega püsivust. Arvutist unustan kullata ja vaevalt ma järjest ühe episoodi jagu massina TAGA OLENGI, TÖÖL AGA MUUDE MÜRADE TÕTTU ON KUULDEMÄNGU RASKE NAUTIDA, MUSSI kuulan aga seal küll rohkem kui kodus. Tänud siiski soovitamast, võib-olla isegi otsin välja.

Trash said...

@Ops

OK, annan Laurile kui järgmine kord näen, st. kui uusi koomikseid laenama läen.