Tuesday, September 18, 2007

Saw IV

Saw IV - Darren Lynn Bousman 2007

12 comments:

Trash said...

Annan oma panuse uue Sae promomisse. He he ! Nüüd on vist kõik eesti filmiblogijad uusi postreid tutvustada suutnud ja isegi trailereid on hulka sattunud.

Anonymous said...

see arstitädi oli sae kolmanda postritel ka vist..krt kuna ta filmidesse jõuab.

Trash said...

On jah. Ma muidu poleks üldse Saw 4 postrit siia opanema hakanud kui poleks neid "arstitädiga" leidnud. Kolmanda omad on siit leitavad.

ancientboy said...

Ei. Mina küll ei kavatse seda tutvustama hakata. Vähemalt mitte enne kui mulle on ilmutatud, mis need tobedad saefilmid sellisteks hittideks teeb.

Aga noh, ega ma pole õige filmiblogard kah niikuinii :)

"Class of 1984 oli aga kakskümmend millegagi aastat tagasi vaadates küll hea (tagantjärgi muidugi ka prohvetlik) ning keskkooli ajal mõjus sealne saestseen ikka päris räigena.

Anonymous said...

Ma vaatasin paar nädalat tagasi "Saag I" ära ja see oli ikka ilge sitt, rohkem ei taha mingeid saage näha.

K.

Anonymous said...

aga miks ta siis sitt oli? mul on väga karvane kahtlus hinges, et kui sama filmi näol oleks tegemist hoopis juhuslikult avastatud väikefilmiga mida keegi teine näinud poleks siis oleks arvamus teine.
soe?
või milles asi, halb stsenaarium, liiga kvaliteetsed effektid teie B-kat splatterisilmadele või mida täpsemalt?

Trash said...

Ma arvan, et Lauri fänniks veelgi vähem kui tegu oleks väikefilmiga, dear anonüümne.
Minule näiteks esimene meeldis, sealt edasi aga mitte.

Anonymous said...

pidasin isegi rohkem anceintboy postitust silmas tegelt

Trash said...

Class of 1984 tuleks endalgi ära vaadata. Tean isegi kelle uksele koputama minna, et DVD-d saada.

Anonymous said...

Ma arvasin juba poole peal ära, et see surnud mees nende kahe keskel pole nii väga surnud midagi. Kusjuures mul polnud lahendusest mingit aimu, keegi polnud enne midagi rääkinud. Ja 7-8 tundi liikumatult lamada pole võimalik. Ja kust ta neid samal ajal kaamerast vahtis? Andis kuulmise järgi pihku peidetud lülitist elektrilakse?
Tobe ja mõttetu, puändiga lüüa tahtev, aga kolinal pange kukkuv šokker. Pask, nagu juba öeldud sai. Järgesid ei vaata, isegi kui raha makstakse. Sõltub muidugi summa suurusest.

K.

J said...

See maas lebav töll oli ju mingit keemiat sisse söönud, et liikumatuna püsida? Ei, oot-oot, nõnda poleks ta saanud surakat anda. Tegelikult ma ei tea. Ju vist on sul õigus.

Mulle üldiselt kõik saed meeldinud siiani. Olgem ka ausad, see esimene oli meinstriimlahenduses küllalt originaalne. Noh, natuke ikka. Püänt muudab jah Sae heaks ja püändi muudab heaks muusika. Ma arvan, et need kõik kolm filmi oleks märksa magedamad kui Charlie Clouseri energilist helijuppi poleks taustaks topitud. See on üks korralik sats kvaliteetset filmimuusikat.

Trash said...

Mina muidugi muusikat filmis kuulda ei oska või kui, siis üli harva. Saw 1 oli jah paras elamus, jutustasin isegi naisele ümber ja näitasin efektsemaid kohti.
Neljandaga on nii, et vaadata ikka tahaks aga ootused on madalal. Aga järsku üllatab???