Tuesday, September 18, 2007

Dogtown and Z-Boys

Dogtown and Z-Boys - Stacy Peralta 2001

Kunagi sai sõpradega kinos "Eha" Gleaming the Cube´i vaatamas käidud ja peale seda olin ma rulamaailmale hinge müünud mees. Skate or die ! Ikka aastaid sai õhtuti majaesisel asfaldil sõitmas kõidud ja trikke õpitud, skate parkidest võis aastal 1990 vaid unistada. Veits kahju ongi, et seda dokfilmi Dogtown´i pätilikest surfi ja rulameestest siis näha ei õnnestunud, praegu enam poiste trikitamine erilisi elamusi ei pakkunud, kuigi veel paar aastat tagasi sai X-Games´i skeidifinaali vaadatud. Mina teleka ees väheke nostalgitsesin aga mehed kaamera ees tegid seda täiega. Nende endi elu aastatest 1970 kuni järgmise aastakümneni, üks lõputu surfimine ja skeitimine, hiljem siis veel ka raha, naised ja narkootikumid. Tegelikult tuli mulle vaadates meelde, et olin seda varem Exploreri, National Geographic´u või Discovery pealt näinud tunniajasesse formaati lõigutuna ja sellest hetkest lõpuni vaatasingi kerge tele maiguga. Eks ta sellinine ülevaade oligi millest võib vabalt 52 minutit kokku panna ja ülejäänu kerge käega prügikasti visata, reliisija aga oli otsustanud veel välja jäetud stseenid ja pikendatud intervjuudki juurde lisada. Konkreetselt liiga palju. Ladna vaatamine ja ilus sõit, kuid teistkordselt juba kergelt väsitav. 2,5/5
Kings of Dogtown.

No comments: