Tuesday, September 18, 2007

Wicked City

Yôjû toshi - Yoshiaki Kawajiri 1987

Vaatasin just hiljuti sellel animel põhinevat hiinlaste lavastatud live actionit ja tekkis isu taas üle aastate ka anime endaga taas tutvust teha. Viisin prügiambri välja, hüppasin läbi oma keldriboksist ehk laohoonest ja kümme minutit hiljem istusin juba teleka ees deemonikütt Taki animeeritud armu ja vägivalla seiklusi jälgimas. Harva kui ma filme üle vaatan ja veel harvemini kui nad mulle teisel korral esmavaatamisest rohkem meeldivad aga seekord oli küll nii. Üllatusin kui erootiline ja tume terve see anime oli, varasemad mälestused olid pigem põnevusele kui tugeva seksuaalse alatooniga deemon fetišile suunatud. Ma ei mäletanudki, et siinses filmis nii mitmel korral mehi hammustavaid vagiinasid näidati. Viimaste aastate jooksul on nähtud mitmeid deemoni maagiat ja võlukunsti tutvustavaid filme, et on jõudnud tekkida väike võrdlemise moment heade ja paremate vahel. Wicked City´s oli müstiline külg ja must maagia väga tasemel ja graafiliselt hästi kujutatud. Stoori oli lihtne kuid seda jälgisidki silmanurgast, kokkupõrked deemonite ja tasakaalu valvajate vahel röövisid suurema osa tähelepanust. Minu kindel lemmik kaheksakümnendate anime hulgast, siiani värske, meelikõitev ja fantaasiat tööle panev. 4,5/5
Mustade jõududega peetud võitluste vahele pakkus lavastaja ohtralt paljast pinda.

3 comments:

Anonymous said...

Heh, mäletan isegi seda muinasjuttu.

K.

Anonymous said...

Kuri kääbus omal ajal importis mulle selle VHSi. Huvitav, mis tast tänapäeval saand on, kodus mul enam seda pole.

K.

Trash said...

Otsi üles või laena mult DVD-d, tasub ülevaatamist küll.