Thursday, April 19, 2007

Ultraman Ace : Ultra Brothers Crucified


Ultraman Ace´i episoodid 13 ja 14 - Tokyo Broadcasting System´seriaal 1972

Lihtsalt huvi pärast kogu selle Ultramani hype´i vastu vaatasin ära kaks terviku moodustunud episoodi mis tänu fänreliisile on pandud ühele DVD diskile. Põhimõttelisest teadsin millega tegu, on ju hiinlaste The Super Inframan olnud mul juba aastaid camp´i ja juustususe etalon. Küll aga lootsin rohkemat sellelt "risti löömise" kohalt, mingit veidramat situatsiooni miks Ultraman Ace´i vennad seda Kristusega sarnast saatust jagama peavad. Oli aga suvaline siuhti ristile ja maha, jõuab veel lõunaks koju söömagi. Monstrumid olid muidugi ootuspärased porolooni ja kummi hübriidjunnid. Ühel kurjamil oli käte asemel kirves ja nui, kasu aga ikka ei miskit. Ultraman Ace laksis monstrumeid lahtise käega ja kikkis kummist ässi. Sisust sai isegi jaapani keeles aru, kuigi ei mõistnud sõnagi. Kaks 25 minutilist episoodi oli täiesti piisav. Go Ultraman Ace, GO !!! 5/5
Nagu 3 tilka vett.

4 comments:

paranoiadisco said...

Mul mingi uuem Ultraman sitaks kaua ootas vaatamist. Võtsin siis ükskord julguse kokku ja vaatasin ära. Tõsiselt halb live action, ei suutnudki üle 20min seda vaadata. Aga see Super Inframan mul ka olemas, katkendlikult olen seda piilunud ka. Täiesti kreisi ikka!

Trash said...

Mul selle uue Ultramani järele oli endalgi vahepeal isu aga kuidagi ununes. Hea, et hoiatasid, nüüd enam ei huvita. Inframan aga vaata kunagi ikka lõpuni, mega mega mega.

Anonüümicus inkognitus said...

ha-ha, varastasin sul't just pildi!
Hui annangi tagasi.

(ära pane tähele, ma kirjutan igalepoole sellist cräppi kus't ma pilte varastan - viisakusest noh)

Trash said...

Mul on tunne, et ma tean kellelt seda pilti tagasinõudma tulla!