Saturday, April 21, 2007

Land of the Dead

George A. Romero's Land of the Dead - George A. Romero 2005

Olgu, ma saan aru, et uuenduslikum zombiefilm kus elavad laibad on õppimis ja kommunikeerimisvõimelised, kuid miks kuradi pärast pidid nad Martin Luther King´i hauast välja ajama ja taaskord rõhutud rahvast juhtima panema. Seekord viis siis Nobeli rahupreemia laureaat kõndiva laibana oma järglased protestimarsile, ainukese vahega, et rahuarmastajast oli aastatega maapõues saanud päris verejanuline olend. "I Have a Dream" oli muutunud mustanahaliste ja valgete võrdsusest hoopis valgete täieliku hävitamise ja söömiseni. Sulg Martin Luther King´i käes oli asendunud automaatrelvaga ja paljukiidetud kõnepidamisoskus kähedate urinatega. Land of the Dead oli film mis minu jaoks film mis järjest ebaloogilisemaks ja sitemaks muutus. Päris OK algus suudeti aga lõpuga, ehk Dennis Hopperi lõpuga, nii nõmedaks ajada, et lausa piinlik oli vaadata. Kui alguses tundusid mõned ideed eriti värsked ( valgusrakettide mõju zombiedele ), siis hiljem enam midagi uut ei lisatud ja üks lõputu liha rebimine ning söömine oli juba üsna tüütu. Vaatasin ära ka deleted stseenid ja hea seegi, et neid filmi ei topitud. 1,5/5
Martin Luther King, Jr. ennast pesemas.

9 comments:

Unknown said...

See film OLEKS võinud tulla hea, kui nad seda Martin Luther Kingi ja idiootset lõppu ei oleks sisse pannud. Mingi tark zombi, kes juhib teisi, lollimaid? Oh gimme a break, Romero üritab zombifilmidesse midagi uut tuua ja kukub ise mülkasse. :/

Trash said...

"Mingi tark zombi, kes juhib teisi, lollimaid?"
Jah, see üks liider oli nõme. Mingi kollektiivne teadvus või õppimisvõime oleks aga täitsa töötanud. Nagu trifiididel näiteks.

paranoiadisco said...

Õppivad ja targad zombid ämbrisse, aitäh!!

Hauakaevaja said...

Selles suhtes ei nõustu kellegagi teist! :D Land oli tõesti kehv, aga vähemalt 6 punkti vääriks küll. Mulle meeldivad "arenevad" zombie'd, Bub FTW! Aga noh, ma "...Dead" seeria fänn niiet vaevalt mu arvamus väga objektiivne on. :D

Trash said...

Mulle ka "arenevad" zombied meeldisid aga mitte ühe õpetaja käe all. Hea uudne idee lörtsiti põhimõttelisest ära.

Tauri Punder said...

See fil oli ülimalt idiootne, nagu tõeliselt.
Ma masendun igakord kui meenutan antud linateost. Tahaks naaerda aga ei suuda...

Trash said...

Mina aga tahaks täna midagi samalaadset vaadata. Viimasel ajal on muidu juba 1 aJAl uni tulnud. Mingi zombie cräpp hoiaks ülal.

J said...

Mulle film meeldis, kuid see õppimisvõimeliste zombide teema küll kuidagi ei istunud. Mõtlevaid zombisi ennegi olnud, kuid, et nad kaotavad zombistudes oma mõttevõime ja siis seda kuidagi arendavad, see ei tundu eriti klappivat.

Trash said...

Mulle ei meeldinud see ka, et paljusid keerukamaid asju nad tegid isegi õppimata. Näiteks vahetasid automaadi pidemeid. He he !