Wednesday, January 26, 2011

The IT Crowd - 4. season

The IT Crowd - 4. season - Graham Linehan, Ben Fuller 2010

Kõigil sesoonidel on DVD-de menüüd olnud lausa fantastilisest lahedad ning kui ma avastasin, et neljanda peal on boonuste hulgas veel ka kuue minutiline intervjuu menüü kujundanud tüüpidega, olin rõõmust rulli minemas. Kuus episoodi viimaseid The IT Crowd´i osi aga mõjus nii laastavalt, et ei kannatanud isegi viimase tiitrite ajal jooksvaid tekste kuulama jääda, vaid kiskusin sita ruttu masinast ning heitsin aknast välja. Well, aknast just ei heitnud aga kodus sellist rumalust on ka häbi hoida nii, et võtan arvatavasti nädalavahetusel toimuva Baka foorumi kokkutulekule kaasa ja poetan seal lauale, võtku kes tahab ja kui keegi ei taha, siis jääb Kopra jahitallu reliikviaks. Metsasügavustes pole DVD taolist imeasja ju veel nähtud. 1/5
Selle screeniga on kõik öeldud.

8 comments:

G. said...

wau. Peab siis tõesti halb olema. Ma olen esimesed kolm hooaega näinud ja tundus et täitsa mõnus.

Trash said...

No naljakas ei olnud. Kohmakas ja 99% ettearvatava punch´iga. ! oli väga hea, teine sesoon ok, kolmas vilets ja neljas halb.

Anonymous said...

tõsi, aina tuimemakas on läinud..

Trash said...

Loodan, et juurde ei tehta.

Anonymous said...

Naljakas on siis kui naljast aru saadakse. Muidu võib niisama kaasa naerda. Selleks on ju rahvanaer juurde pandud. Mina saan näiteks väga vähesest naljast aru, ja selle tõttu on jube mõnus ikkagi vaadata neid komöödiaseriaale, saab mõnuga naerda kaasa.

Trash said...

Just siinses sesoonis ma kohe eriliselt panin seda pealenaerdud naeru tähele, ehk siis kuulasin nalja mis oli maauilm,a magedaim ja sekund hiljem sellele järgnenud meeletut hirnumist. Briti huumori ass.

Anonymous said...

pohh see the it crowd
ütle parem
mis bänner praegu on

Trash said...

Kusjuures ma ei teagi, napsasin suvalise filmi screeni, endale sisututvustuse järgi just huvi ei pakkunud.